Ga naar inhoud
GENEGEERD

Bushcraft in NL

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Niet te moeilijk doen. Extra Survival benaderen. Je krijgt daar precies wat je nodig hebt. Niet extreem prijzig, wel heel goed.

Waarschijnlijk het beste wat in Nederland te krijgen is. 

P.s. Ik heb geen zakelijke belangen daar, maar ken de mensen en weet wat ze kunnen. Ga je geen spijt van krijgen. 

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Geplaatst:
59 minuten geleden, JJ&A zei:

Dag beste @Mathijs,

Je bent prachtig op tijd je hebt nog een heel leven voor je, ik had als kleine jongen al dat gevoel maar kon er nog geen forum aan geven en het leven heeft mij behoorlijk in zijn greep gehad, pas nu ik ouder ben zie ik de dingen veel duidelijker en heb het wat vorm kunnen geven.

Je hebt heel jammer het Bushcraft forum gemist die is opgeheven, maar ik heb wel wat Bushcrafters kunnen meenemen hier naar toe en een paar zaten hier al.

Ik zou zeggen open op je juiste plek jouw "Alles over Bushcraft Topic van Mathijs" en begin de Bushcraft op te stoken zodat het weer heerlijk warme gaat afgeven, want de kennis hier over is zeker aanwezig, en de liefde er voor ook.

Het beste advies wat ik je eerst kan geven, kijk wat je aan voedsel uit de natuur kunt eten, en waar je het moet oogsten, om aan je bouwstoffen te komen, en jij je jonglichaam krachtig en weerbaar kunt maken, de bouwstoffen zijn ook belangrijk voor je denk vermogen, en kan je helpen om helder van geest te zijn.

Wat we zoal uit de supermarkten halen is veel al rommel die leiden tot gebrekziekten, een gebrekige weerstand, en geringe zelf genezende werking van het lichaam.

En zie het preppen niet voorbij, er zijn best dingen die je in huis moet hebben op voorbereid te zijn op de dingen die steeds vaker gebeuren zoal;

Geen water meer te verkrijgen.

Af wetende Electra.

Geen aanvoer meer van

Voedsel

Drinkwater

Medicatie

EHBO spullen.

Zonder arts zitten.

Geen ziekenhuis opnames meer.

Zo kunnen we een hele lijst van dingen opschrijven.

Bedankt voor u reactie en advies! Ik ga me zeker verder verdiepen in de basis. Mocht u nog tips hebben voor praktische bushcraftervaring deze zomer, hoor ik het graag! Groeten, Mathijs

• Leuk 1
Geplaatst:
16 minuten geleden, Roel zei:

Niet te moeilijk doen. Extra Survival benaderen. Je krijgt daar precies wat je nodig hebt. Niet extreem prijzig, wel heel goed.

Waarschijnlijk het beste wat in Nederland te krijgen is. 

P.s. Ik heb geen zakelijke belangen daar, maar ken de mensen en weet wat ze kunnen. Ga je geen spijt van krijgen. 

Dank voor u bericht! 

Geplaatst:

Als je iets aanschaft op het gebied van Bushcraft, koop dat iets wat echt degelijk is en geen rommel. 

Jammer dat de winter voorbij is, want dan had je mooi op stookkosten kunnen besparen om daar voor je spulletjes te kunnen kopen, wij stoken al vele jaren niet meer.

Koop in de supermarkten alleen waar je echt niet zonder kunt om op krachten te blijven, en ja zorg voor betere voedsel als voorraad wat lang houdbaar is, en zeker drinkwater niet vergeten.

Ook een pandemie kan zo weer uitbreken dan moet je genoeg spullen in huis hebben, om zo te zeggen de winter door te komen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...