dR3 Geplaatst: 18 oktober 2012 Delen Geplaatst: 18 oktober 2012 Ik had laatst specerijen bij Vanilla Venture gekocht. hele mooie kwaliteit! http://winkel.vanillaventure.nl Het gaat om grote hoeveelheden, natuurlijk kun je 100 potjes met 50 gram peper kopen maar voor iets van 6 euro per potje is dat zeer prijzig (600 euro, in een eerder genoemde webshop was je voor 30 euro oid al klaar). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 19 juli 2015 Delen Geplaatst: 19 juli 2015 Even een oud topic weer nieuw leven inblazen. Zelf koop ik mijn kruiden en specerijen bij toko's of Turkse winkeltjes. De verpakkingen zijn vaak 200 gram of 250 gram en kosten maar een paar euro. Er staat een rij potjes voor dagelijks gebruik die ik vul vanuit de zak, waarna de aangebroken zak in een clip-doosje gaat. Straks was ik even bij AH, en schrok van de prijzen voor kruiden. Voor een zakje met 10 gram durven ze bijna 2 euro te vragen. Schandalig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.