Edan Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 zijn hier preppers die hun eigen wild slachten? Ik doe dit regelmatig Dit jaar heb ik 2 reeën , 3 everzwijnen en 1 hert in de diepvries gestoken. ik weet dat sommige mensen hier tegen zijn maar beter vlees kan je niet hebben. Dit is echt puur , je weet waar het vandaan komt en zorgt dat je kan overleven. Ik ben benieuwd naar de reacties. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
candyman Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 Jagers zijn wel belangrijk om de populatie binnen proporties te houden. Het lijkt me leuk om te kunnen, in de toekomst wil ik zelf vleeskippen gaan houden en slachten. Jager ben je ook niet zomaar, daar gaat nog een behoorlijke training aan vooraf. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 Ik zou graag wat groots willen slachten of een keer gaan jagen maar tot nu toe niet verder gekomen dan het slachten van roadkills. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.