Gast Peerke Geplaatst: 5 maart 2020 Delen Geplaatst: 5 maart 2020 Voor degene die nog wat US MRE is huis hebben en niet snappen wanneer het pakket gemaakt is en daarna nog 5 jaar houdbaar is, hieronder een handige converter https://www.mreinfo.com/mres/mre-date-converter/ Mijn pakket met code 9165 is gemaakt op 5 juni 2019. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 10 maart 2020 Delen Geplaatst: 10 maart 2020 Mooi tooltje. Ik moest even kijken hoe dat dan werkt. Eigenlijk heel simpel en zonder de comverter goed om te weten wat die code betekend. De 9 vooraan geeft het jaar aan dat het gemaakt is. De 3 cijfers daarna is het dagnummer van dat jaar. Dus bv 9001 is 1 januari 2019 en 9365 31 december 2019. Hoe het werkt met paketten van voor 2010 weet ik niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vladimir Geplaatst: 10 maart 2020 Delen Geplaatst: 10 maart 2020 De inspection date (minimale THT) staat ook gewoon op de doos. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.