Kans Geplaatst: 14 augustus 2012 Delen Geplaatst: 14 augustus 2012 Heb in mijn vakantie wat boeken gelezen. "Congo" was er een van. Als je wat van dit land en zijn geschiedenis wilt weten een aanrader. Daarnaast komt af en toe aan bod wat 'wij' als intelligente dieren zoal weten uit te vreten. Ik ben eea, voor zover dat nog kon, weer wat simpeler gaan bekijken, voor mensen die zich er niks bij kunnen voorstellen lees dan eens zo een boek. Verschuilen achter 'dat is een andere cultuur' enz is makkelijk maar ook de blanken gingen, en gaan, daar nog lekker over de scheef, komt ook aan bod in dit boek. We praten er niet graag over, maar als er geen wetten en controle is dan zijn we al snel gedegradeerd tot intelligente dieren en waar die toe in staat zijn dat siert onze soort helaas niet... Vaak is er niet eens een aanleiding als honger of een levens bedreiging voor nodig, gewoon machtzucht, haat enz is al voldoende om ongeloofelijk wreed gedrag te triggeren. Dit zal ook voor ons preppers helaas iets zijn waar we een grote kans op hebben om als tshtf om mee geconfronteerd te worden. Grt Kans Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 14 augustus 2012 Delen Geplaatst: 14 augustus 2012 Lees gangreen 1 en 2 van jef geerearts en je wil nooit meer naar Congo Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jester Geplaatst: 14 augustus 2012 Delen Geplaatst: 14 augustus 2012 Leuk om te horen Kans, ik ben ook in Congo bezig. Net begonnen, maar wat schitterend geschreven! En die foto dan op de cover: prachtig Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.