GuywithAplan Geplaatst: 6 maart 2015 Delen Geplaatst: 6 maart 2015 Hallo ben erg benieuwd naar ieder zijn favoriete matriaal om char te maken. Zelf gebruik ik spijkerstof van oude broeken en punkwood. Waarom omdat ik vindt dat de spijkerstof langer en heter brand dan bijv een oud t shirt. In het bos gebruik ik het liefst punkwood omdat het in overvloed te vinden is enje hoeft dus niet een extra bandana of iets mee te dragen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 10 maart 2015 Delen Geplaatst: 10 maart 2015 Nou ja ik ben dan geen expert maar tot nu toe heb ik alleen katoen gebruikt van t-shirts. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vladimir Geplaatst: 13 maart 2015 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2015 Is dat niet de kunststof die door het katoen zit in spijkerstof om het slijtvaster te maken? Maar hoe dikker het materiaal hoe beter de charcloth lijkt het wel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten