homerun Geplaatst: 8 november 2014 Delen Geplaatst: 8 november 2014 hallo allemaal. ik zoek nog 2 fanatieke preppers (of meer) om mee te gaan winter kamperen. het weekend zal gaan beginnen vanaf zaterdag 27 december tot maandag de 29e. de locatie zal ik alleen zeggen via een PB. als hier enige animo voor is hoor ik het graag mvg homerun Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CrossbowClan Geplaatst: 11 november 2014 Delen Geplaatst: 11 november 2014 Ik wil ook een keer in koude temperaturen en het liefst met sneeuw erbij proberen of wij met onze tarp, zomerslaapzak, nooddekens en een goed kampvuur het toch warm kunnen houden. Maar de datum die jij voor ogen hebt ligt tussen de feestdagen in... dan zijn de meesten van ons heel erg druk met allerlei voorbereidingen en (familie)bezoekjes. Misschien is een datum twee weken later beter. Tevens wil ik graag weten of er een kampvuur mag worden gemaakt op de grond, of alleen erboven in een vuurkorf. Ik hoor het wel van je... gr. en suc6, Martin. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 11 november 2014 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2014 nee 2 weken later zou niet kunnen. want het ging er voor mij namelijk om om dan even weg van alle standaard gedachtes van de familie. en het ging er ook om dat het in de vakantie is want 2 weken later is er volgens mij geen vakantie meer (weet ik niet zeker). en ps er mag alleen vuur worden gemaakt in een vuurkorf mvg homerun Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CrossbowClan Geplaatst: 13 november 2014 Delen Geplaatst: 13 november 2014 Oké, ik laat je na het weekend weten of wij dan kunnen. Moet ik ff kortsluiten met de kids en m'n ex. Je hoort nog van me. Wel heel goed dat je initiatief toont... prima hoor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 13 november 2014 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2014 haha geen probleem hoor en bedankt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CrossbowClan Geplaatst: 17 november 2014 Delen Geplaatst: 17 november 2014 Helaas gaat dat weekend ons niet lukken, want er zijn al andere plannen gemaakt. Veel suc6 en ik hoop dat je wel echt winterweer krijgt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 17 november 2014 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2014 oke is geen probleem en dankje wel en ik hoop het ook haha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten