MyronPrps Geplaatst: 31 oktober 2014 Delen Geplaatst: 31 oktober 2014 Hallo iedereen, zoals de meeste wel zullen weten heb ik een bosperceel gekocht en ik heb hier ook een paar behoorlijk grote bomen staan waarvan er een aantal binnenkort gerooid gaan worden. Ik doe dit met een bijl maar ik vroeg mij af of ik ook houten wiggen kan gebruiken die ik eventueel zelf maak in het bos om het hout te splijten zodat ik het makkelijker kan verwerken? groetjes, MP Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 1 november 2014 Delen Geplaatst: 1 november 2014 Tuurlijk kan je dat doen. Leuk voor een projectje maar als je er toch heel veel bomen gaat splijten waarom niet een paar van ijzer/staal? Die van hout beschadigen namelijk elke keer dat je erop slaat. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 1 november 2014 Delen Geplaatst: 1 november 2014 die van hout zijn dus eigenlijk alleen maar voor een of twee malig gebruik? Ik heb ook plastic wiggen gezien iemand hier ervaring mee? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 31 december 2014 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2014 Voor een paar bomen zijn die van plastic oke. Maar voor meer zou ik toch voor ijzer gaan. Kan je zoveel langer gebruiken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten