R3mk0 Geplaatst: 6 oktober 2014 Delen Geplaatst: 6 oktober 2014 Hoi Allemaal, leeft de groep nog wel, zie namelijk dat er niet veel gepost is na 12-2013. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 13 oktober 2014 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2014 Ik denk dat het een algemeen probleem is voor alle groepen. Even wordt er gepost maar zover ik kan zien wordt er in de meeste groepen gaande weg minder en minder gelezen. Ik ben al een tijd bezig om hier iets aan te doen maar ik loop alleen maar tegen dichte deuren. Dus als je suggesties hebt...... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
R3mk0 Geplaatst: 19 oktober 2014 Delen Geplaatst: 19 oktober 2014 @JohnVonSchutz sorry voor mijn late reactie, kreeg geen melding van je post. Nee nog geen suggesties, zal er over nadenken kom er nog wel op terug. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 31 oktober 2014 Delen Geplaatst: 31 oktober 2014 Zojuist aangemeld, woon in provincie Utrecht. Ben wel geinteresseerd om dit wat leven in te blazen, al is het alleen maar om wat preppers te leren kennen in m'n omgeving. Helaas voldoet de zoekfunctie niet echt. Bij deze dan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 31 oktober 2014 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2014 Ik las je bericht ook bij het reguliere forum. Ik hoop dat het lukt om er een actieve groep van te maken. Succes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten