Archie Bunker Geplaatst: 4 maart 2013 Delen Geplaatst: 4 maart 2013 Graag u reactie of er een meeting moet komen of niet, zoja natuurlijk welke datum dat schikt. naam + datum evt meeting Archie Bunker + 17/24/31-03-2013 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
boynextdoor Geplaatst: 10 maart 2013 Delen Geplaatst: 10 maart 2013 meeting lijkt me nuttig. Krap in mijn ijd ivm de kleine. Een keer op een donderdag begin van de avond ergens in Utrecht? groet Boynextdoor Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 12 maart 2013 Delen Geplaatst: 12 maart 2013 Goed idee Archie, Ik heb de vorige georganiseerd ( weinig werk hoor), dus als jij nu het voortouw wil nemen graag. In een ander kopje kun je een beetje lezen welke ideeen men daarover heeft. Ikzelf ga er vanuit dat het ergens april gaat worden, daar er behoefte is aan wat beter weer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Learned Bear Geplaatst: 13 maart 2013 Delen Geplaatst: 13 maart 2013 Ben graag weer van de partij. Donderdag begin van de avond in Utrecht ben ik ook voor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wiener68 Geplaatst: 23 maart 2013 Delen Geplaatst: 23 maart 2013 Ik wil er een keer bij zijn. Deze week ben ik druk bezig met vrijgezellenfeestje van mijn broer. Ben ik te laat? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Learned Bear Geplaatst: 28 maart 2013 Delen Geplaatst: 28 maart 2013 Volgens mij ben je te vroeg, want maar weinig mensen weten de groep regelmatig te vinden. Misschien moeten we een keer een paar @xxxxxxx-jes doen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 31 maart 2013 Delen Geplaatst: 31 maart 2013 Het laat maar weer mooi zien hoe lastig het is Ik wacht nog steeds rustig af. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Archie Bunker Geplaatst: 8 april 2013 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2013 Donderdag begin van de avond word genoemd, zijn er nog meer die dan kunnen. Ik vind dit ook een goede dag voor een meeting. gr archie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten