12gauge Geplaatst: 8 september 2013 Delen Geplaatst: 8 september 2013 ik heb in de marktplaats wat regentonnen gezet niemand hier interesse? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 11 september 2013 Delen Geplaatst: 11 september 2013 O regentonnen houten of ander materiaal ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 11 september 2013 Delen Geplaatst: 11 september 2013 plastic, staat ook in de advertentie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 11 september 2013 Delen Geplaatst: 11 september 2013 Helaas ben beetje erg blut op het moment en ook vervoer daarheen is wat lastig Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
samurai Geplaatst: 11 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 11 september 2013 @12Gauge: Ik ben wel geinteresseerd, heel erg zelfs voor mijn tuinplannen, voor die 15 euro, maar Arnhem is voor mij ook te ver weg qua reiskosten aangezien ik geen auto heb. Ik kan er wel 1 regelen om het op te halen maar de afstand ga ik die persoon ook niet aandoen qua benzine. Hoop dat je ze kwijtraakt, wel jammer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 11 september 2013 Delen Geplaatst: 11 september 2013 @Samurai en @Lindaja er kan eventueel wel wat met @12gauge geregeld worden, JamHard werkt tot eind september in omgeving Arnhem en kan het dus "deze" kant mee opnemen en we kunnen het dan ook weer bij jullie thuis of in de directe omgeving afgeven. (We zijn ook op SC Gilze aanwezig) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 11 september 2013 Delen Geplaatst: 11 september 2013 Ik heb ineens een beeld voor me dat ik de regenton naar huis rol door er op te gaan staan en achteruit lopen maar ;-) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
samurai Geplaatst: 12 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2013 @Lindaja: Wil je een regenton hebben van mij gratis, geef maar aan. Dan zal ik met Vempain kijken of we wat kunnen regelen, als zij ze bij ons kan dumpen. Dan neem ik de andere 2 wel. Ze zijn doorgaans gans duurder, en 2 is genoeg voor mij. Ik hoor het wel.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
samurai Geplaatst: 12 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2013 @Lindaja: Als het je om OPSEC gaat, Vempain is betrouwbaar genoeg, dan spreek je gewoon een straat verder af bij je in de buurt ergens, dan kan je toch wel die ton naar huis rollen, Vempain is betrouwbaar genoeg om niet te gaan kijken waar je woont.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 13 september 2013 Delen Geplaatst: 13 september 2013 Ik zou dolgraag een van de regentonnen hebben dank je @samurai Opsec vind ik niet zo,n probleem bij de meeste leden van dit forum dus kan wel gewoon bij mij aan de deur , ik denk ook dat een ton rollen door mijn buurt iets meer opvalt ;-) Ga mijn waterzuivering weer eens uitbreiden dan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 13 september 2013 Delen Geplaatst: 13 september 2013 prijzen staat niet zozeer vast, een leuke ruil is ook goed staat er ook bij  en het ligt aan de plaats, maar als het een soort van in de regio is wil ik ze best ergens afgooien dat is geen probleem (dat ligt een beetje aan de kilometers) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
samurai Geplaatst: 13 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2013 12Gauge, Kan je die regentonnen gereserveerd houden, ik koop ze gewoon voor 15 euro, weet ook niet wat je in ruil terugwilt, maar dan gebruik je dat geld voor de preps die je wilt. En ik zoals waarschijnlijk bekend wel hier, heb geen bergen gear te ruilen. Dat staat bij mij in de kinderschoentjes.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
longsurviver Geplaatst: 16 september 2013 Delen Geplaatst: 16 september 2013 hey allemaal, dit is niet mijn advertentie maar ik zag het en dacht "misschien helpt het een budget prepper" groetjes LS:D http://www.marktplaats.nl/a/tuin-en-terras/regentonnen/m705432379-kunstof-tank-ton-gratis-af-te-halen.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
samurai Geplaatst: 16 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 16 september 2013 @longsurvivor Goede tip, mooi gevonden, helaas in Noord Holland, maar voor preppers in die buurt zeker een gouden tip! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 17 september 2013 Delen Geplaatst: 17 september 2013 Ik vroeg me af of er misschien hier ook iemand was die interesse had in kinderkleding. ik heb nog vrij veel geboorte tot aan haar laatste groeispurt zeg maar maat 110. Als er iemand is die het kan gebruiken kan ik het meenemen naar gilze Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
longsurviver Geplaatst: 17 september 2013 Delen Geplaatst: 17 september 2013 hey allemaal, ik ben nog op zoek naar stukken stof/kleding(mag ook helemaal kapot zijn. heeft iemand nog wat voor me liggen wat ik kan komen ophalen(verzending is te duur) ik begrijp het als jullie niet willen dat iemand weet waar je woont (dus no hard feelings;)) groetjes LS Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 17 september 2013 Delen Geplaatst: 17 september 2013 Ik heb hier nog wel een aantal stoffen liggen, heb je nog voorkeur voor wat soort stof? Wat stevigere varianten of maakt dat niet uit? Ik weet niet waar je ongeveer in Nederland woont maar er valt altijd wel iets te regelen. Je hoeft niet per se bij iemand thuis af te spreken maar kan natuurlijk ook op bijvoorbeeld een (carpool)parkeerplaats in de buurt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
samurai Geplaatst: 17 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2013 Ik ga na komende verhuizingen wat herinrichten en mijn kleding garderobe opruimen, en mogelijk zal er een boel overblijven van de verhuizingen wat ik dan ook apart kan houden. Dus als je inderdaad aangeeft welke stof je zoekt, dan houd ik die wel apart als het zover is.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
samurai Geplaatst: 17 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2013 Ps: Ivm elektrisch fornuis blijven er een aantal pannen over die alleen voor gas bestemd zijn.. Â Iemand toevallig nog pannen nodig, het zijn geen nieuwe, maar voor de shelter camping zo in het wild altijd handig om gewoon wat pannetjes te hebben waar je op kan koken zonder dat je je nieuwe zondagset hoeft mee te nemen, je kan ze misschien ook gebruiken om zelf kaarsen mee te maken..whatever..gaan ze kapot doordat je lood smelt erin geen nood he.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 17 september 2013 Delen Geplaatst: 17 september 2013 @Samurai, ik heb eventueel wel interesse in de pannen. Van welk materiaal zijn ze gemaakt? Kan ik ze eventueel gebruiken om zeep in te maken, vind dat een iets prettiger idee dan dat ik dezelfde pannen voor zeep en eten moet gebruiken namelijk  edit: mocht er iemand anders zijn die interesse heeft om ze te gebruiken geef ze dan natuurlijk liever aan hem/haar Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
samurai Geplaatst: 18 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 18 september 2013 @Vempain: Â Ik doe wel laconiek, maar het zijn nog een goed stel pannetjes, en iemand die echt op een erg laag budget zit, zou het als een waardevol setje pannen kunnen beschouwen. Dus als ik geen bericht terugkrijg van iemand die ze echt wil gebruiken om te koken, dan krijg je ze. Ik heb eigenlijk geen flauw idee, ze zijn zilver, dus van staal, gewoon het normale materiaal. Ze zijn nog goed, je kan ze alleen niet gebruiken voor elektrisch koken vandaar dat ze weg gaan.. Fotootje werkt niet in een groep, misschien kan ik hem op de google drive zetten zoals de tabaksfotos.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
samurai Geplaatst: 24 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2013 Is er nog iemand anders die de pannetjes wilt hebben? Aangezien ik ergens komende tijd nog wel een keertje de route Den Haag neem, kan ik ze op de route Dordt,Rotterdam,Den Haag op elk station wel even afgooien, kan de stoptrein nemen, dan is elk station goed. Natuurlijk liefst iemand die het echt niet breed heeft. Als ik geen reakties krijg dan geef ik ze aan Vempain, gezien de enorme bende en chaos momenteel moet ik eens goed opruimen, dus dan kan het niet meer blijven liggen.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
longsurviver Geplaatst: 28 september 2013 Delen Geplaatst: 28 september 2013 hey @samurai en @vempain ik woon in de buurt van zaandam en ik vind alle stoffen goed, maar ik heb het liefst groen, bruin en beige (schutkleuren) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gebruikersnaam Geplaatst: 2 juli 2014 Delen Geplaatst: 2 juli 2014 Ik heb nog een oud victorinox zakmes, de handgrepen zijn eraf. Het mes zelf is nog wel loeischerp, zijn er mensen met intresse? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gebruikersnaam Geplaatst: 2 juli 2014 Delen Geplaatst: 2 juli 2014 Btw, ik hoef er niks voor, ruilen is leuk, maar hoeft niet Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten