Gast Jager Geplaatst: 6 januari 2013 Delen Geplaatst: 6 januari 2013 Aangezien ik binnenkort naar het buitenland vertrek stel ik voor om Heksenboot als beheerder van deze groep voor te stellen. Vanaf dag 1 waren wij twee degene die deze groep in gedachten hadden en aldoende vorm gegeven hebben. Ik zal niet helemaal verdwijnen en zo nu en dan nog steeds mijn rotkop laten zien.(misschien zelfs nog IRL), maar kan niemand anders dan mijn trouwe vriend als beheerder hier aanstellen. Heksenboot succes en als ik nog eens kan helpen weet u mij te vinden... Ga door op de weg die we ingeslagen zijn jongens en meisjes!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CMFC1988 Geplaatst: 7 januari 2013 Delen Geplaatst: 7 januari 2013 Voor zover ik Heksenboot ken, lijkt me dat een waardige opvolger van je Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 8 januari 2013 Delen Geplaatst: 8 januari 2013 Oh, definitief buitenland?? @Heksenboot kan het zeker!! Bedankt @Jager voor je beheerderschap, deskundigheid en nog veel meer.. grts Wisks Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Adrie Geplaatst: 8 januari 2013 Delen Geplaatst: 8 januari 2013 Tuurlijk, wie anders. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 8 januari 2013 Delen Geplaatst: 8 januari 2013 Als alles goed gaat wel whiskers. Maar ik hou mijn huis hier en zal ook regelmatig in Nederland zijn Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 23 januari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2013 Daar staan we helemaal achter . Niemand zal het beter doen . Denk ik Grt Geert Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten