hans1 Geplaatst: 23 december 2012 Delen Geplaatst: 23 december 2012 Goedenavond ik woon ook in Amsterdam en zit me al lezend af te vragen of het geen goed idee is om samen als Amsterdammers een plan te maken om mekaar te helpen als het echt mis gaat, volgens mij is de groep Amsterdam niet zo groot heb nog wel een foto geprobeerd te laden maar werkt niet ik denk dat we als we de kennes delen en de dingen die we nodig hebben verstandig aanschaffen we heel wat kunnen besparen en een stuk verder komen als eenling ik hoor het wel. hans Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 24 december 2012 Delen Geplaatst: 24 december 2012 Goed idee. Wil ik zeker aan meewerken maar hou wel rekening met dat ik uiteindelijk toch terug naar mijn huis buiten de stad moet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hans1 Geplaatst: 25 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 25 december 2012 We zullen allemaal moeten doen wat op dat moment mogelijk is hoop alleen dat we meer medestanders krijgen hans Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 26 december 2012 Delen Geplaatst: 26 december 2012 Ik las dat je al wat ervaring hebt Hans. Waar denk jij aan? Wil jij in het centrum blijven of liever de buitenkant? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jalemari Geplaatst: 4 januari 2013 Delen Geplaatst: 4 januari 2013 Als het hier te heet onder mijn voeten wordt vertrek ik uit Amsterdam... Maar ik zal zolang mogelijk, zolang het enigszins veilig is wel hier blijven. Wat zien jullie dan als voordeel van het samen maken van een plan? Wat voor soort plan denk je aan dan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 4 januari 2013 Delen Geplaatst: 4 januari 2013 Ja goeie vraag Jalemari, ik moet z.s.m. naar vrouw en kinderen maar moet wel in overweging nemen dat dat misschien door omstandigheden niet mogelijk is. Persoonlijk zoek ik liever de buitenkanten op dan in het centrum te blijven. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hans1 Geplaatst: 4 januari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2013 Ik denk dat we het beste in Amsterdam kunnen blijven. hans1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hans1 Geplaatst: 11 januari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2013 Ik denk dat we de meeste overlevering kans hebben als we in Amsterdam blijven, we hebben hier alles op loopafstand, grote winkels genoeg gestrande auto's benzine dus te over als brandstof. En door het enorme aanbod van winkels magazijnen altijd wel aan een voorraad te komen. Wat ik wel denk is dat we ons moeten organiseren, en samen op een groot bewoonbaar gebied met voldoende voorraad moeten vestigen, tot de ergste rampen achter de rug zijn. Hans1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 11 januari 2013 Delen Geplaatst: 11 januari 2013 Maar denk je dan niet dat de winkels snel leeg zullen zijn? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jalemari Geplaatst: 12 januari 2013 Delen Geplaatst: 12 januari 2013 Als de shit de ventilator hard raakt, dan is Amsterdam niet de place to be. Er is nu al tuig, maar dan worden het bendes. Grote, agressieve, rovende, gewapende bendes. Dit zal wel een aantal weken duren, eerst blijft de sociale cohesie nog enigszins in stand. Maar als er genoeg mensen honger beginnen te krijgen en winkels geplunderd gaan worden, reken dan maar op een grote puinhoop. Ik heb 2 jonge kinderen, dus die wil ik veiligheid bieden. Dat is niet in Amsterdam naar mijn mening. Lees anders deze link eens door: http://sovietoutpost.revdisk.org/?p=72 Maar als het nog een beetje onder controle blijft en niet al te extreem wordt, tja dan blijf ik wel in Amsterdam. Zo lang mogelijk in ieder geval. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hans1 Geplaatst: 25 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 25 juli 2013 Sorry, mensen heb een tijd niks van me kunnen laten horen, mijn vrouw is terminaal ziek met vele uitzaaiingen. Hoe het verder gaat weet ik niet blijf jullie wel volgen. hans1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten