Gast Dick Berts Geplaatst: 12 december 2012 Delen Geplaatst: 12 december 2012 Deze machine lijkt me in redelijke staat. Niet helemaal super, maar goed genoeg. De eigenaar moet er overduidelijk vanaf. Volgens mij zit er een nieuwe drijfriem op. Ook het doosje dat ik zie met een zigzagapparaat is -indien compleet- heel interessant. Vermoedelijk koop je het geheel voor een tientje. Marktplaats: 625210658 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 12 december 2012 Delen Geplaatst: 12 december 2012 Hij geeft zelf al aan moet weg bijna gratis en staat in de weg. Een mooie mail naar deze aanbieder en je kopt hem zeker in voor een tientje. Goed werk Dick, helaas woon ik te ver en kost het mij 100e aan benzine. Ik zag Singer-Gekkies sla jullie slag. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 12 december 2012 Delen Geplaatst: 12 december 2012 @Mr. Gold. Nee, dat weet ik, dat hij voor jou te ver weg staat. Anders had hij niet hier gestaan, maar zou ik je een pm gestuurd hebben. Zonder dat je het weet, heb je bij mij je eigen exclusieve Singer district. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tijgertje19 Geplaatst: 25 december 2012 Delen Geplaatst: 25 december 2012 helaas zag hem net pas staan dit bericht en hij is al weg ben not steeds op zoek naar een mooie singer:( Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 25 december 2012 Delen Geplaatst: 25 december 2012 @Tijgertje19. Dat weet ik tijger. Ik kijk elke dag op Marktplaats wat er binnenkomt. Jij hebt in mijn hoofd nu ook een eigen Singer district. Zie ik wat moois in je buurt, dan hoor je dat meteen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten