tijgertje19 Geplaatst: 24 november 2012 Delen Geplaatst: 24 november 2012 hey iedereen ik heb veel zin in de vpp ik neem een aantal dingen mee naar de vpp - bramenjam (eigengemaakt) -citroen cupcakes (zelf gemaakt) -boterhamworst uit blik wie neemt nog meer wat mee naar de vpp en als je wat mee neemt wat dan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 24 november 2012 Delen Geplaatst: 24 november 2012 ik neem hartkeks en roggebrood uit blik mee Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nvd72 Geplaatst: 24 november 2012 Delen Geplaatst: 24 november 2012 vrouwtje en ik gaan een poging doen om een brood te maken op thee lichtjes mocht het lukken dan nemen we wat mee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roeier Geplaatst: 24 november 2012 Delen Geplaatst: 24 november 2012 Ik neem wel een paar blikjes tonijn en een paar blikjes cornedbeef mee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roeier Geplaatst: 24 november 2012 Delen Geplaatst: 24 november 2012 Misschien maak ik ook nog wat gepekelde thee-eieren.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluitketel Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 Ik neem een cake mee gebakken op waxintjes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tijgertje19 Geplaatst: 5 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2012 de cupcakes gaan hem niet worden mix is nat geworden en kan helaas even geen nieuwe kopen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten