Assim ef Geplaatst: 9 november 2012 Delen Geplaatst: 9 november 2012 hm ik zie geen onderwerp dus ik start maar met voorstellen ik ben assim ef, 16 jaar oud en woon in oss hobby's: voetballen en preppen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deventerprepper1 Geplaatst: 9 november 2012 Delen Geplaatst: 9 november 2012 had ik eigenlijk al moeten maken, maar je was me voor Ik ben dus deventerprepper1, woonplaats lijkt me nogal duidelijk <-- Ik ben geboren in november 1996, mijn hobbies zijn gitaar spelen, internet afsurfen en natuurlijk preppen. als iemand nog iets wil weten zeg het maar! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
keeper1902 Geplaatst: 26 november 2012 Delen Geplaatst: 26 november 2012 beetje slecht van je Ik ben keeper1902, maar noem me maar Chris Ik ben geboren in januari 1995, geboren en getogen in Groningen mijn hobbies zijn gamen, aquaria, vissen, zelf bogen maken, en preppen natuurlijk tja.dit was het wel zo'n beetje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vincent Geplaatst: 29 januari 2013 Delen Geplaatst: 29 januari 2013 ik ben vincent ik ben 14 jaar hobby's honkbal preppen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deventerprepper1 Geplaatst: 6 februari 2013 Delen Geplaatst: 6 februari 2013 Welkom Vincent Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
the-young-generation Geplaatst: 15 februari 2013 Delen Geplaatst: 15 februari 2013 hi ik ben jurian. 16 jaar oud en ik woon op de Veluwe. ik heb heeel veel hobby's waaronder: preppen, nacht vissen, survival, fitness, in de natuur zijn, rondhangen met mijn vrienden, modelbouw en nog meer ik ben heel technisch dus ik bouw vaak nieuwe dingen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
.:Survivalist:. Geplaatst: 15 februari 2013 Delen Geplaatst: 15 februari 2013 Naam: survivalist nickname: constructor leeftijd: 15 hobbies: Volleyball en Keyboard spelen Skills: urban en forest survival, basis inovatie, basis architectuur, constructie, planning en organisatie en heb inzicht in benodigheden voor een groep (voedsel, eten, grondstoffen) Character traits: bescheiden, nadenkend, vooruitplannend, rustig, goede reflexen en behendigheid. Ik prep vooral over hoe mensheid weer op gebouwt moet worden... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deventerprepper1 Geplaatst: 16 februari 2013 Delen Geplaatst: 16 februari 2013 Welkom .:Survivalist:. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Menno Geplaatst: 22 februari 2013 Delen Geplaatst: 22 februari 2013 Ik ben Menno, Ik ben in 2000 geboren, Mijn hobbies zijn: Preppen, computeren, tv kijken en dingen maken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
the-young-generation Geplaatst: 23 februari 2013 Delen Geplaatst: 23 februari 2013 welkom @menno. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
doomsday-dirk Geplaatst: 19 maart 2013 Delen Geplaatst: 19 maart 2013 Hallo, ik ben Dirk 15 jaar jong en woon vlak bij leeuwarden. Hobbies zijn een goede film kijken, preppen, surfen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Navauden Geplaatst: 15 april 2013 Delen Geplaatst: 15 april 2013 Ik ben Natasja, geboren in 1994 dus dat maakt mij 18 jaar. Het lijkt erop dat ik hier (in dit topic toch) de oudste ninetieskid ben. Geboren en getogen in Antwerpen, al zit ik nu ook op kot in Gent. Mijn hobby's zijn preppen, tijd spenderen met mijn vriend en studeren Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Max v. Bok Geplaatst: 29 oktober 2013 Delen Geplaatst: 29 oktober 2013 Hallo ik ben max ik ben 13. Ik woon in haarsteeg ( bij den Bosch ) Misschien handig om te zeggen dat ik bijna alle powertools kan gebruiken ( geen las apparaat, snijbrander). Hobby's: preppen jagen slachten handboogschieten metaalbewerken! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Max v. Bok Geplaatst: 17 november 2013 Delen Geplaatst: 17 november 2013 Hoi ik ben max. Ik woon in gem. Heusden. Ik ben 13 jaar oud. Mijn hobby's zijn: boogschieten, hout en metaal bewerken maar de slijptol is kapot en preppen natuurlijk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stealth Geplaatst: 20 december 2013 Delen Geplaatst: 20 december 2013 Naam: -------- Nickname: Stealth Woonplaats: Breda Geboortejaar: 1991 Hobbies: Survival, Schieten, Studie, Preppen, Films, Games, Series, Boeken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gebruikersnaam Geplaatst: 4 juli 2014 Auteur Delen Geplaatst: 4 juli 2014 Hallo allemaal, ik ben gebruikersnaam Ik ben 13 jaar en woon in Amersfoort, Utrecht Mijn hobby's zijn: Gamen, Hardlopen, Preppen, en zelf wapens in elkaar zetten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten