nvd72 Geplaatst: 12 november 2012 Delen Geplaatst: 12 november 2012 ik gok ivb met geloof, maar niks ergs aan.. thuis de mensen te vriend houden is belangrijker dan opstap met raar volk Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluitketel Geplaatst: 13 november 2012 Delen Geplaatst: 13 november 2012 En raar volk is het. die gelderlanders Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluitketel Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Wij komen met het hele gezin. Aangezien ze het bij dochter op school over WO2 hebben en dochter daar erg in is geïnteresseerde grijpen we deze mogelijkheid gelijk aan om ff rond te kijken in het museum. (ik neem aan dat dat geen probleem is.) dit museum over de oorlog hebben manlief en ik nog niet gezien. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roeier Geplaatst: 26 november 2012 Delen Geplaatst: 26 november 2012 Wie heeft er zin om te carpoolen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 2 december 2012 Delen Geplaatst: 2 december 2012 nog 6 nachtjes slapen mensen oww voor ik t vergeet, we waren verwacht als outdoor en survival groep wederom niet onder de noemer doomsday preppers;) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluitketel Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 sorry roeier de auto is al vol Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nvd72 Geplaatst: 4 december 2012 Delen Geplaatst: 4 december 2012 hier even een afmelding, er is bij ons wat tussen gekomen dus kunnen helaas niet meer komen, Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NightOwl Geplaatst: 8 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2012 Helaas moet ik me wegens gezondheidsredenen (of liever gezegd het gebrek eraan) afmelden voor de Gelderse preppersdag. Ik wens jullie een hele mooie dag toe en ik hoop dat het me de volgende keer wel gegeven is om te komen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten