offgrid Geplaatst: 20 mei 2012 Delen Geplaatst: 20 mei 2012 Zag op de site van Esee dat ze van het Izula model nu ook n folder hebben gemaakt.... Het is nog n prototype maar ik hoop dat als ie uit komt niet te veel aan veranderd word..Ik vind m aardig cool. http://www.eseeknives.com/izula.htm Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
medan Geplaatst: 20 mei 2012 Delen Geplaatst: 20 mei 2012 ik weet t niet.. het mesje zelf ziet er leuk uit maar ik ben bang dat het net zn misluking word als de hest dpx Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
offgrid Geplaatst: 20 mei 2012 Delen Geplaatst: 20 mei 2012 Hest had ik nog nooit van gehoord...Heb net ff dat merk bekeken op onderstaande site.Ik vind ze eig best ok.1095 carbon..Wat was er mis met die modellen dan?Of zijn ze gewoon met veel Hype geintroduceerd en liep de verkoop niet...Of is t mes niet goed? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
offgrid Geplaatst: 20 mei 2012 Delen Geplaatst: 20 mei 2012 http://dpgear.com/ was die link vergeten met Hest messen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
medan Geplaatst: 20 mei 2012 Delen Geplaatst: 20 mei 2012 de folder van de dpx hest is met heel veel hype gelanceert door dpx zelf toen mensen die messen masaal kochten kwamen ze er alleen vrij snel achter dat het mes bij het minste kapot ging. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
offgrid Geplaatst: 20 mei 2012 Delen Geplaatst: 20 mei 2012 hmm das minder en van die naam kom je dan zeker niet snel af in survivalland... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
medan Geplaatst: 20 mei 2012 Delen Geplaatst: 20 mei 2012 ja dat is zo.. maar ik moet zeggen dat dpx het netjes heeft opgelost, zoals ik het begreep hebben ze mensen vergoed en zijn er behoorlijk druk mee geweest om het probleem op te lossen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
offgrid Geplaatst: 21 mei 2012 Delen Geplaatst: 21 mei 2012 Ik zag wel dat ze nu een levenslange no questions ask garantie bieden op hun messen...dan hoop ik zeker dat ze t probleem hebben opgelost Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
medan Geplaatst: 21 mei 2012 Delen Geplaatst: 21 mei 2012 dat denk ik toch wel, een ezel stoot zich niet 2x aan de zelfde steen, en het messen wereldje is vrij klein dat je kan maken en breken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joris Driepinter Geplaatst: 23 mei 2012 Auteur Delen Geplaatst: 23 mei 2012 Die Izula folder staat al jaren aangekondigd. Zie het er niet snel van komen. DPX gear is inderdaad overpriced hype imo. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten