Appi Calypso Geplaatst: 20 november 2015 Delen Geplaatst: 20 november 2015 Ik lees dat er best veel preppers geïnteresseerd zijn in bospercelen. Misschien heeft iemand dit al bedacht hoor, maar het is denk ik wel een tip om bij notarissen te informeren naar dit soort percelen. Vaak zijn dit "vergeten" percelen in familiebezit die bij erfenissen aan het licht komen. Mensen weten dan niet goed wat ze ermee moeten. Overheid heeft in het verleden altijd aankoopplicht gehad bij aanbod van EHS gronden maar volgens mij is dit niet meer zo. Bijkomend voordeel is dat er geen handelaar tussen zit en het dus goedkoper is. Het is maar een idee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lekker Geplaatst: 20 november 2015 Delen Geplaatst: 20 november 2015 Hoi @Appi Calypso Check deze link eens op het forum, staat aardig wat info in. http://preppers.nl/forum/threads/10758-Eigen-bosperceel En een bosperceel lijkt mij ook wel wat! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Appi Calypso Geplaatst: 20 november 2015 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2015 Oh ok das een hoop info inderdaad. Als het daar al is genoemd heb ik niks gezegd. Ik hoef zelf ook geen bosperceel eigenlijk. Dacht meer mee anderen te helpen die dat willen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 20 november 2015 Delen Geplaatst: 20 november 2015 Hoi @Appi Calypso Check deze link eens op het forum, staat aardig wat info in. http://preppers.nl/forum/threads/10758-Eigen-bosperceel En een bosperceel lijkt mij ook wel wat! He onderschrift genoot:) @Appi Calypso je plan is om een notaris te vragen naar percelen? of begrijp ik je nu verkeerd? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Appi Calypso Geplaatst: 20 november 2015 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2015 Yep dat begrijp je bijna goed. Het is alleen niet mijn plan maar een tip. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.