Ga naar inhoud
GENEGEERD

ondergrondse bunker


styx

Aanbevolen berichten

Vraag me altijd af hoe dat gaat met de luchtverversing, hij wees even kort naar twee openingen, een voor aanvoer en een voor afvoer, maar je zit daar wel 3 meter onder de grond. Weet iemand hoe dat gaat? Zelfde met de Atlas Shelters die je op Youtube wel ziet. Ook een meter of drie onder de grond. Heb je dan een systeem nodig dat de zuurstof aanvoert? Maar wat als de stroom uitvalt?
Als de stroom uitvalt, moet je fietsen voor de energie voor de aanvoer van frisse lucht...

 

339816f246b17753c638d49091f2eba8.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Op zich wel gaaf gemaakt en het ziet er stevig uit, zometeen het "making of" filmpje maar eens bekijken gaan.. Maar dan vraag ik me alleen af: hoeveel mensen weten nu dat hij zo'n ding heeft? Ik zou zo'n project dan toch echt liever op een verborgen en afgelegen locatie bouwen waar je voldoende mogelijkheden hebt om te overleven (jacht, water, landbouw, brandhout, zelfdefensie, meerdere vluchtwegen enz.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zich wel gaaf gemaakt en het ziet er stevig uit, zometeen het "making of" filmpje maar eens bekijken gaan.. Maar dan vraag ik me alleen af: hoeveel mensen weten nu dat hij zo'n ding heeft? Ik zou zo'n project dan toch echt liever op een verborgen en afgelegen locatie bouwen waar je voldoende mogelijkheden hebt om te overleven (jacht, water, landbouw, brandhout, zelfdefensie, meerdere vluchtwegen enz.)

 

Wat leer je dan van je eigen opmerkingen ?

 

 

Mijn antwoord: dat hij geen prepper is.

Maar gewoon iemand die uit is op media aandacht. En dat is aardig gelukt denk ik.

 

Is gewoon een "man cave" (sorry @Stuudje, is er ook een woman cave ?) Waarschijnlijk zul je geen filmpjes zien van de nadelen en ontwerpfouten. bv hoe ventilatie werkt, hoe condens tegen te gaan, etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...