Johnny BravoNL Geplaatst: 29 oktober 2015 Delen Geplaatst: 29 oktober 2015 Hier gaat de rook heel hoog door de schouw op het dak,en dan de lucht in. Heb ik absoluut geen last van. Maar de buurtjes wel! ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roel Geplaatst: 6 februari Delen Geplaatst: 6 februari Wij hebben meerdere houtkachels. De wederzijdse buren ook, maar die wonen op enige afstand. Resultaat, niemand klaagt...😊 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
camino Geplaatst: 6 februari Delen Geplaatst: 6 februari 2 uren geleden, Roel zei: Wij hebben meerdere houtkachels. De wederzijdse buren ook, maar die wonen op enige afstand. Resultaat, niemand klaagt...😊 Hier evenzo, niemand heeft er last. Ze zeggen het altijd dat ze kunnen stoken , tot een westerling naast je komt wonen. 😔🤣 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roel Geplaatst: 6 februari Delen Geplaatst: 6 februari Hier komt ook enkel zichtbaar rook uit de schoorsteen als de kachel wordt aangemaakt. Daarna zie je trillende lucht, ik denk dat we wel iets goed doen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Madeliefje Geplaatst: 6 februari Delen Geplaatst: 6 februari Hier rondom in de stinkende houtkachels. Snel verbieden die troep. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roel Geplaatst: 7 februari Delen Geplaatst: 7 februari Nou, dan danken we er een beetje verschillend over. Ik heb het idee dat je in een beetje drukke omgeving woont en dan kan ik me voorstellen dat hout stoken een probleem kan opleveren. Maar zoals bij ons hier op de vlakte zou ik autobanden kunnen stoken en dan heeft nog niemand er last van. Afgezien dan van de troep die je de lucht in blaast en die ergens weer zal neer slaan. Maar wij stoken goed droog hout in onze speksteenkachel en ik noem het dan ook onze eigen PBC, Persoonlijke Biomassa Centrale. En verbieden, tja, wie zal mij controleren? We wonen overal ver vandaan. 😉 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
1A Auditor Geplaatst: 7 februari Delen Geplaatst: 7 februari Uiteindelijk zijn wij de stikstof die ze willen verwijderen. Pas als je je dat realiseert besef je wat ons te wachten staat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.