PDØMV Geplaatst: 30 november 2015 Delen Geplaatst: 30 november 2015 [MOD] De titel van dit draadje is "DIY-Magnetic-loop-DIY-antenneanalyser" en gaat niet over alle andere aspecten van radio amateurs. Gaarne ontopic blijven @PDØMV [MOD] Roger !!!!!!!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
QuickFix Geplaatst: 1 december 2015 Delen Geplaatst: 1 december 2015 Quickfix wat zijn je roepletters !! 73 de. PD0MV You've got PM Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
anonimoes Geplaatst: 7 december 2015 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2015 Nou, ik gebruik regelmatig 2,45Ghz (12cm UHF), en stook er zo'n 800Watt mee.. gaat prima, ook voor amateurs.. Kan je zo kopen in de betere elektro zaak. wel heb ik me al ettelijke keren verbrand er aan soep ijskoud, maar de tas gloeiend heet! Lol, gelukkig zit daar een zogeheten kooi van faraday omheen. Als je het deurtje zou slopen en het ijzer eruit zou slijpen krijg je een behoorlijk gevaarlijk apparaat Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.