Gast Geplaatst: 10 augustus 2015 Delen Geplaatst: 10 augustus 2015 Koolmonoxidemelder Alecto is gevaarlijk Consumenten met een koolmonoxidemelder van het type Alecto COA-22 moeten direct stoppen met deze te gebruiken. Het risico bestaat dat het alarm niet op tijd afgaat, zowel bij lage als verhoogde concentraties koolmonoxide. Daarvoor waarschuwen de Nederlandse Voedsel- en Waren Autoriteit (NVWA) en het bedrijf zelf maandag. Eerder dit jaar waarschuwde de NVWA ook al dat de koolmonoxidemelder van het merk König onveilig was en niet meer gebruikt moest worden. Ook bij deze melder bestond het risico dat het alarm te laat afgaat. http://www.telegraaf.nl/binnenland/24359273/__CO-melder_is_gevaarlijk__.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 10 augustus 2015 Delen Geplaatst: 10 augustus 2015 De melder werd verkocht vanaf februari 2012. Wie er eentje heeft, kan 'm naar een Blokkerfiliaal brengen en de melder omruilen voor een nieuwer type.Ook Alecto. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NightOwl Geplaatst: 11 augustus 2015 Delen Geplaatst: 11 augustus 2015 Bedankt voor de info. De mijne maar snel omruilen dan maar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 11 augustus 2015 Delen Geplaatst: 11 augustus 2015 Alecto is bij mij synoniem voor rotzooi. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Blamie Geplaatst: 11 augustus 2015 Delen Geplaatst: 11 augustus 2015 Ik heb net even gekeken en ik heb inderdaad de melder van Alecto coa 22. Binnenkort maar even naar de blokker brengen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 11 augustus 2015 Delen Geplaatst: 11 augustus 2015 Alecto is bij mij synoniem voor rotzooi. Valt op zich erg mee moet ik zeggen. Ik heb verschillende producten van Alecto en ik heb daar eigenlijk geen problemen mee. En ja, de kwaliteit zal vast minder zijn dan de duurdere merken, maar daar betaal je dan ook de prijs na ;-) Die vervanging die aangeboden wordt bij blokker, is goed (en goed gekeurd) en niet te duur. Ideaal dus voor mensen die wat minder te besteden hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.