Järv Geplaatst: 24 juni 2015 Delen Geplaatst: 24 juni 2015 Gôh .... blijkt er ineens toch nog een americaan te zijn met én humor én iets zinnigs te melden. ...en info die ik jullie niet wil onthouden. Hoop dat iemand er wat aan heeft 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Järv Geplaatst: 24 juni 2015 Auteur Delen Geplaatst: 24 juni 2015 Haha ..... maar het kan ook anders : Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 24 juni 2015 Delen Geplaatst: 24 juni 2015 Gôh .... blijkt er ineens toch nog een americaan te zijn met én humor én iets zinnigs te melden. ...en info die ik jullie niet wil onthouden. Hoop dat iemand er wat aan heeft Toevallig laatst gekeken. Goeie info geeft hij. edit: mooie smidse die andere Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Järv Geplaatst: 24 juni 2015 Auteur Delen Geplaatst: 24 juni 2015 mooie smidse die andere Die gasten maken daar wel leuke spulletjes mee Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 24 juni 2015 Delen Geplaatst: 24 juni 2015 Die gasten maken daar wel leuke spulletjes mee Zeker! Ben bezig met iets machette-achtigs. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 24 juni 2015 Delen Geplaatst: 24 juni 2015 Dit soort filmpjes vind ik echt fascinerend!! Echt heel gaaf om te zien Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 24 juni 2015 Delen Geplaatst: 24 juni 2015 Haha ..... maar het kan ook anders : Dat vind ik zulke lekkere modellen (parangs) om mee te werken. Moet ik toch nog eens weer aanschaffen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Järv Geplaatst: 25 juni 2015 Auteur Delen Geplaatst: 25 juni 2015 Dat vind ik zulke lekkere modellen (parangs) om mee te werken. Moet ik toch nog eens weer aanschaffen. Haha.... ik had een echte maleisische parang in m'n rugzak, maar die heb ik vervangen door zo'n engelse leger machete omdat ik het zonde vind als die maleisische kapot zou gaan :D :D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.