Advivo Geplaatst: 19 juli 2012 Delen Geplaatst: 19 juli 2012 Wilde jullie graag wijzen op het bestaan van 'survival tabs' , dit zijn 'tabletten' die men in plaats van regulier voedsel kan nemen. Bevatten alle stoffen om in leven te blijven. http://www.survivaltabs.com Er is verder veel lovende info over te vinden in prepper/survival kringen online. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thexder Geplaatst: 19 juli 2012 Delen Geplaatst: 19 juli 2012 Hilarisch Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J.I. nurse Geplaatst: 20 juli 2012 Delen Geplaatst: 20 juli 2012 Adivo Ziet er veel belovend uit. Je lichaam blijft in productie en gaat dus niet in hongerstaking. Ik ga er meer over lezen. bedankt!' Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 20 juli 2012 Delen Geplaatst: 20 juli 2012 Laatst in een science fiction stripboek wat ik las, hadden ze 1 liter water in een pilletje.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Advivo Geplaatst: 21 juli 2012 Auteur Delen Geplaatst: 21 juli 2012 Laatst in een science fiction stripboek wat ik las, hadden ze 1 liter water in een pilletje.... Net als water in poedervorm.. "just add water" Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.