Ga naar inhoud
GENEGEERD

Een nieuw ontwerp...


Gast tom666

Aanbevolen berichten

Aan allen veel dank...heb de smaak te pakken...

Ik heb vraag van een aantal mensen om voor een prijsje eens een mes te maken..;misschien zit er een klein potentieel in...voor niet veel geld en toch goed mes naar keuze... @ghostwhiper er worden wekelijks 10 broden in de oven gebakken dus dat lukt wel maar het is mooi meegenomen dat deze oven zeer veelzijdig is.. @Loreen dat kan natuurlijk .. Ik bak brood , kip , pizza enz allemaal al gedaan in de oven en echt overheerlijk... @RaptorNLD dank je wel ....als je wil kan ik de basis eens maken voor jou.... de rest moet je zelf afwerken natuurlijk...

Is maar een gedacht... @Dontor dank je wel..

 

Nu ben ik deze avond bezig geweest met de lederen zakjes te maken...het eerste laat ik morgen stikken bij de schoenmaker...

Ik ben benieuwd Niet zo simpel ..de eerste keer leder bewerken.

Maar wie niet waagt ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...