Aanhang Geplaatst: 12 januari 2015 Delen Geplaatst: 12 januari 2015 Frans rantsoen te koop!!! Ben van plan ze mee te nemen naar de aankomende SC. Op de eerste foto zie je de inhoud van het rantsoen. Het eten wat er in zit vind ik persoonlijk wat "normaler" in de zin dat het meeste ook in de (buitenlandse) supermarkten te vinden is maar daarom doet het zeker niet onder aan de nl rantsoenen. Voor sommige dingen als een brandertje en waterzuiveringstabletten zul je lang moeten zoeken in de supermarkt Per stuk 15 Per doos (12 st.) 150 De geïnteresseerden kunnen een PM sturen. Geef even aan of je naar SC komt of niet, scheelt mij veel moeite en u verzendkosten... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tothemax Geplaatst: 12 januari 2015 Delen Geplaatst: 12 januari 2015 Ze zijn best goed inderdaad, de chocolade is heerlijk en geeft je een veel energie. Ik heb mijn rantsoenen op en wil graag nieuwe. Een beetje afwisseling met roek is wel lekker. Ik wil graag een doos van je overnemen. Ik kom naar de SC... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zinzzy Geplaatst: 12 januari 2015 Delen Geplaatst: 12 januari 2015 Ze zijn best goed inderdaad, de chocolade is heerlijk en geeft je een veel energie. Ik heb mijn rantsoenen op en wil graag nieuwe. Een beetje afwisseling met roek is wel lekker. Ik wil graag een doos van je overnemen. Ik kom naar de SC... Zie je pm... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 12 januari 2015 Delen Geplaatst: 12 januari 2015 Ze zijn best goed inderdaad, de chocolade is heerlijk en geeft je een veel energie. Ik heb mijn rantsoenen op en wil graag nieuwe. Een beetje afwisseling met roek is wel lekker. Ik wil graag een doos van je overnemen. Ik kom naar de SC... Als je een brander hebt dan kun je een pakket als dit toch gemakkelijk zelf samen stellen? Het zijn allemaal commerciële producten. Bedoel het niet lullig hoor @Aanhang maar ik vind 15€ voor een dergelijk pakket best veel geld. Daarnaast is het niet extra houdbaar verpakt zoals een MRE of zo, maar zit het gewoon in een kartonnen doos. Maar voor de geïnteresseerden in de inhoud en de mening van een Nieuw Zeelander over de smaak (vreemd genoeg vind ik het heel leuk om op dit kanaal de vintage MRE filmpjes te zien) (en hij proeft het vaak ook nog na 30-40 jaar) --> Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tothemax Geplaatst: 12 januari 2015 Delen Geplaatst: 12 januari 2015 Als je een brander hebt dan kun je een pakket als dit toch gemakkelijk zelf samen stellen? Het zijn allemaal commerciële producten. Bedoel het niet lullig hoor @Aanhang maar ik vind 15 voor een dergelijk pakket best veel geld. Daarnaast is het niet extra houdbaar verpakt zoals een MRE of zo, maar zit het gewoon in een kartonnen doos. Maar voor de geïnteresseerden in de inhoud en de mening van een Nieuw Zeelander over de smaak (vreemd genoeg vind ik het heel leuk om op dit kanaal de vintage MRE filmpjes te zien) (en hij proeft het vaak ook nog na 30-40 jaar) --> Ja ik heb een brander, en ja ik kan dat zelf samenstellen. Maar de kosten zijn hoger. Ik denk dat we de persoonlijke meningen even elders moeten plaatsen ipv dit draadje waarin iemand wat wil verkopen. Met het kopen van deze artikelen doe ik gelijk deze personen helpen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanhang Geplaatst: 12 januari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2015 Als je een brander hebt dan kun je een pakket als dit toch gemakkelijk zelf samen stellen? Het zijn allemaal commerciële producten. Bedoel het niet lullig hoor @Aanhang maar ik vind 15 voor een dergelijk pakket best veel geld. Daarnaast is het niet extra houdbaar verpakt zoals een MRE of zo, maar zit het gewoon in een kartonnen doos. Maar voor de geïnteresseerden in de inhoud en de mening van een Nieuw Zeelander over de smaak (vreemd genoeg vind ik het heel leuk om op dit kanaal de vintage MRE filmpjes te zien) (en hij proeft het vaak ook nog na 30-40 jaar) --> Stuur ff zijn contactgegevens dan koop ik er een paar extra van hem! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 12 januari 2015 Delen Geplaatst: 12 januari 2015 Ik denk dat we de persoonlijke meningen even elders moeten plaatsen ipv dit draadje waarin iemand wat wil verkopen. . Ja daar heb je gelijk in, het was een gedachte die op kwam. Mijn excuus aan @Aanhang. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanhang Geplaatst: 12 januari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2015 Ja daar heb je gelijk in, het was een gedachte die op kwam. Mijn excuus aan @Aanhang. Geeft niks, ik mag je wel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Scratch Geplaatst: 12 januari 2015 Delen Geplaatst: 12 januari 2015 @Aanhang, kun je 2 rantsoenen meenemen naar de SC !! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanhang Geplaatst: 12 januari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2015 @Aanhang, kun je 2 rantsoenen meenemen naar de SC !! No problemo, leuk je weer te zien! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Scratch Geplaatst: 12 januari 2015 Delen Geplaatst: 12 januari 2015 No problemo, leuk je weer te zien! Geld overmaken, of kan ik het zo meenemen !? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanhang Geplaatst: 12 januari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2015 Geld overmaken, of kan ik het zo meenemen !? Liever op locatie... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.