Gast tom666 Geplaatst: 27 december 2014 Delen Geplaatst: 27 december 2014 Zoals in een eerdere post vermeld kreeg ik van mn vrouwtje deze nieuwe rugzak. Vandaag werd die geleverd door de express-dienst. Na uitpakking was ik aangenaam verrast door de omvang van deze rugzak. Ik ben nu eenmaal zot van de Fostex producten en verwachtte dan ook iets van deze rugzak. Als eerste ben ik heel erg tevreden met het aluminium frame in de rugzijde. Lang geleden is mn rug op 3 plaatsen gebroken geweest dus een rugzak moet goed zijn. Er is een enorme opbergruimte in deze 60liter rugzak. Alles is heel slim bekeken met hespen en kliksystemen om de rugzak te modificeren naar eigen wens. De zij aanhangzakken kunnen los gedragen worden..of vast aan de rugzak. Ze kunnen met ritsen of hespen worden vastgemaakt en aan de binnenkant zitten riempjes om deze extra aan te spannen. Aan de buitenzijde zij ruim voldoende riemen en klikkers voorzien om slaapzak ,mat en ev zei of tent te bevestigen. Achter het bovenzakje zit een bescherming die kan worden uitgehaald als het gaat regenen. Alles is bereikbaar zonder een ander te moeten verwijderen of open maken. Heel belangrijk feit in een bepakte rugzak. Deze week zal de rugzak gevuld worden. Niet om een 3e wereldoorlog te gaan overleven maar eerder voor heel lange wandelingen of trektochten met vrouwtje lief of kinderen..er kan zich altijd wel iets voordoen. Dus volledige EHBO en materiaal om als het moet een nacht te overbruggen zal voldoen... Ik maak geen rugzak voor als de pleuris werkelijk uitbreekt. De kans is veel kleiner dan dat er iets klein of zo gebeurt op een lange wandeling..je kan dan tenminste het eerste voorzien.. Ik plaats reeds wat fotos... Volledig bepakte zak is voor later. Er bestaan waarschijnlijk wel betere enz enz..maar ieder koopt wat hij of zij nodig acht natuurlijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 27 december 2014 Delen Geplaatst: 27 december 2014 Ziet er leuk uit. Foto van het draaggedeelte mis ik nog (Het vlak dat tegen je rug zit wil ik wel eens zien qua vorm evenals of er een (brede) heupgordel is) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 27 december 2014 Delen Geplaatst: 27 december 2014 @wodan Ja draaggordel zeker aanwezig... Hier foto Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fubar Geplaatst: 28 december 2014 Delen Geplaatst: 28 december 2014 Gefeliciteerd @tom666. Ik had deze. Uitvoering in de Franse camo. Veel plezier er mee Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 28 december 2014 Delen Geplaatst: 28 december 2014 Ziet er handig en degelijk uit . Ben wel benieuwd wat je er in gaat stoppen . En hoeveel hij dan weegt . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.