Tinees Geplaatst: 25 december 2014 Delen Geplaatst: 25 december 2014 Goedemiddag! Ik ben nu al twee dagen aan het zoeken voor een sheath (voor aan mijn riem) voor mijn zakmes(sen). Ik hou graag mijn broekzak gereserveerd voor andere spullen! Mijn EDC's zijn zo rond de 13 cm gesloten (SOG Kiku, Mcusta Katana, Mcusta Tactility, Kershaw Skyline en de Boker Plus Kwaiken) Er zijn veel sheats te vinden voor Leatherman multitools maar ik vind deze (onnodig) dik. Ook zijn er wel Nylon sheats te vinden. Maar deze hebben een iets te militair tintje... Ik zoek iets in de trant van de Buck 110 Sheaths. Smal, elegant, universeel en kwalitatief goed gemaakt! Heeft iemand een NL (web) winkel aan te raden? Alvast bedankt!!, Tinees p.s. ooh en een fijne kerst!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 25 december 2014 Delen Geplaatst: 25 december 2014 @Icewind Kom er maar in ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 25 december 2014 Delen Geplaatst: 25 december 2014 @Tinees Hier vind je het een en ander en dit is een uitstekende webwinkel: http://www.knivesandtools.nl/nl/ct/accessoires-voor-messen-en-multitools.htm Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dauntless Geplaatst: 25 december 2014 Delen Geplaatst: 25 december 2014 @Icewind Kom er maar in ! Inderdaad, jij kan er wat van! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tinees Geplaatst: 25 december 2014 Auteur Delen Geplaatst: 25 december 2014 Hey @AWOL Bedankt voor je antwoord. Ik heb al meerdere spullen van Knivesandtools hier liggen. Toch zijn deze sheaths niet wat ik zoek. Ik vin vind idee achter de Nite Ize sheath wel oke. Alleen een beetje "Bulky" en weer van nylon. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fragalot Geplaatst: 25 december 2014 Delen Geplaatst: 25 december 2014 ik heb er een paar van http://thebushcraftstore.co.uk/ even de afmetingen van je mes doormailen naar Andy en kijken of ze iets hebben dat past. (sorry, weet geen NL site, maar ik vind hun toch degelijk) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 25 december 2014 Delen Geplaatst: 25 december 2014 Hey @AWOL Bedankt voor je antwoord. Ik heb al meerdere spullen van Knivesandtools hier liggen. Toch zijn deze sheaths niet wat ik zoek. Ik vin vind idee achter de Nite Ize sheath wel oke. Alleen een beetje "Bulky" en weer van nylon. Plaats even een berichtje op bushcraftforum.nl en je wordt wel verder geholpen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Icewind Geplaatst: 27 december 2014 Delen Geplaatst: 27 december 2014 @Tinees je hebt een PB Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.