bjo1998 Geplaatst: 29 juni 2015 Delen Geplaatst: 29 juni 2015 Bij mij is bij het dichtdraaien de rubber pakking ring scheef gaan zitten en daardoor gaan lekken. Edit: zie ook mijn ervaringen in: http://preppers.nl/forum/threads/10186-Even-het-bos-in-en-ik-neem-mee?highlight=veldfles bekend probleem denk ik, hetzelfde gehad Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 29 juni 2015 Delen Geplaatst: 29 juni 2015 Ok, ik snap het. Ik heb de eerste twee groene van ASMC, en nu die zwarte besteld van de prepshop. Geen problemen gehad met die eerste twee. En ik vertrouw erop dat die van de prepshop ook ok is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 30 juni 2015 Delen Geplaatst: 30 juni 2015 bekend probleem denk ik, hetzelfde gehad Heb je deze bij de prepshop vandaan? Dan regel ik een goede voor je! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.