Communicator Geplaatst: 21 november 2014 Delen Geplaatst: 21 november 2014 Net gevonden, leuk beeldmateriaal tijdens een prepper beurs in USA, met leuke weetjes en handige informatie: http://channel.nationalgeographic.com/channel/doomsday-preppers/selling-survival/ De episodes zijn kort, (±4 minuten) maar erg informatief. Ben nu zelf met deel 3 bezig. Ik zou toch wel graag zien dat wij hier in NL ook eens zo'n beurs konden organiseren. Inclusief die super vette SHTF First Aid workshops! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 21 november 2014 Delen Geplaatst: 21 november 2014 ja ik had het een poosje al voorbij zien komen maar ik vond het niet erg interessant dus ik poste het maar niet. maar zo,n beurs zou wel erg gaaf zijn misschien iets voor de toekomst? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 21 november 2014 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2014 Ik heb zojuist alle afleveringen bekeken en ik moet zeggen dat ik er toch behoorlijk interessante spullen heb gezien! De UVPaqlite bijvoorbeeld, of de readimask. De SHTF First Aid Workshop zou ik ook erg interessant vinden om te volgen. De presentatrice is een echte euh ... vrouw vrouw.. zeg maar. En vind het één en ander nogal eng. Zeer herkenbaar. Maar deze dame is niet bang om de aangeboden materialen te testen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nickx Geplaatst: 21 november 2014 Delen Geplaatst: 21 november 2014 Ik heb zojuist alle afleveringen bekeken en ik moet zeggen dat ik er toch behoorlijk interessante spullen heb gezien! De UVPaqlite bijvoorbeeld, of de readimask. De SHTF First Aid Workshop zou ik ook erg interessant vinden om te volgen. De presentatrice is een echte euh ... vrouw vrouw.. zeg maar. En vind het één en ander nogal eng. Zeer herkenbaar. Maar deze dame is niet bang om de aangeboden materialen te testen. Vooral die UVPaqlite is een leuk alternatief voor een betalight (betaalbaar) misschien wat voor de shop? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.