HenkV Geplaatst: 14 november 2014 Delen Geplaatst: 14 november 2014 Ik heb een voorraad petroleum en een kachel opgeslagen in een ruimte met weinig ventilatie. Ondanks dat zowel de kachel als de petroliumcontainers in grote 240L vuilniszakken zitten ruik je ieder keer een petroleumlucht. Kan het zijn dat deze zakken de geur doorlaten? Heeft iemand ervaring met andere zakken die wel de stank voorkomen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 14 november 2014 Delen Geplaatst: 14 november 2014 Zitten de doppengoed aangedraaid op de containers? (jerrycans?) Zit er olie in de kachel? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
HenkV Geplaatst: 14 november 2014 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2014 Zitten de doppen goed aangedraaid op de containers? (jerrycans?) Zit er olie in de kachel? @jobs Er zit olie (een beetje) in de kachel en de doppen van de jerrycans zijn goed dicht maar ik dacht dat door ze in zakken te stoppen de geur wel tegen te kunnen houden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 14 november 2014 Delen Geplaatst: 14 november 2014 De olie in de kachel staat via het stuk lont bloot aan de lucht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 14 november 2014 Delen Geplaatst: 14 november 2014 De olie in de kachel staat via het stuk lont bloot aan de lucht. jep, ik heb alle olielampen ook zonder peut staan. Afgezien van de lucht: het is uitermate funest voor om het even welke brander om deze gevuld op te slaan. Door temperatuur verschil krijg je condens in een tank (natuurkunde en heeft niets met chemtrails te maken), water zakt onder de brandstof en gaat zich daar te goed doen aan allerlei metalen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.