Gast tom666 Geplaatst: 13 november 2014 Delen Geplaatst: 13 november 2014 http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2119789/2014/11/13/Foutje-terrorist-bereidde-zich-enkel-maar-voor-op-einde-van-beschaving.dhtml Zo kan het dus ook vergaan... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 13 november 2014 Delen Geplaatst: 13 november 2014 @tom666 Die link is eerder deze avond door tom in het topic "Sticky: prepper humor" geplaatst. Ik had hem al gelezen maar toch bedankt voor het melden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nomad_404 Geplaatst: 13 november 2014 Delen Geplaatst: 13 november 2014 ...Op het proces verklaarde A. dat hij geen doembeelden meer koesterde en zijn leven had heropgebouwd... Wat? Aan de ene kant promoot de overheid zelfredzaamheid, aan de andere kant heb je je leven heropgebouwd als je stopt met preppen. Neemt niet weg dat ik het eens ben met illegaal wapenbezit, integendeel. Maar dit artikel zet de gemiddelde prepper weer neer als een idioot. Hij zou zich onder meer bezighouden met aromatherapie. Dat is mooi, want dit artikel stinkt ^_~ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Highway Geplaatst: 13 november 2014 Delen Geplaatst: 13 november 2014 arme ziel, zo bang Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 13 november 2014 Delen Geplaatst: 13 november 2014 @Peerke Oei ..dat wist ik niet... Misschien kan de mod deze verplaatsen of gewoon sluiten .. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 13 november 2014 Delen Geplaatst: 13 november 2014 Geeft niks @tom666 Je kan ook niet 24/7 dit forum nagaan. Ook ik mis wel eens geplaatste artikelen. //ergens slim om een erfenis in goud te beleggen al had ik het anders gedaan, anderzijds dom om je op zo'n knullige manier jezelf te verraden.// Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 13 november 2014 Delen Geplaatst: 13 november 2014 Geeft niks @tom666 Je kan ook niet 24/7 dit forum nagaan. Ook ik mis wel eens geplaatste artikelen. //ergens slim om een erfenis in goud te beleggen al had ik het anders gedaan, anderzijds dom om je op zo'n knullige manier jezelf te verraden.// 1500... weer een kleine mijlpaal voor mij Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 13 november 2014 Delen Geplaatst: 13 november 2014 @Peerke nu staat het zelfs in de krant dat er goud te halen valt. Ben benieuwd hoe lang hij overvallen gaat worden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.