eva1986 Geplaatst: 12 november 2014 Delen Geplaatst: 12 november 2014 Toevallig zapte ik over het kinderprogramma "koek en ei", doelgroep vanaf 4 jaar. Voor wie t niet kent, een boswachter neemt kinderen mee t bos in. Er is een serie afleveringen "koek en ei op survival", wat naar mijn bescheiden mening een leuke eerste kennismaking met bushcraft/survival is voor kleine kinderen. Allemaal terug te zien op npo.nl! Ik dacht misschien leuk voor een regenachtige zaterdag of zondag ochtend met je kids! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 12 november 2014 Delen Geplaatst: 12 november 2014 Toevallig zapte ik over het kinderprogramma "koek en ei", doelgroep vanaf 4 jaar. Voor wie t niet kent, een boswachter neemt kinderen mee t bos in. Er is een serie afleveringen "koek en ei op survival", wat naar mijn bescheiden mening een leuke eerste kennismaking met bushcraft/survival is voor kleine kinderen. Allemaal terug te zien op npo.nl! Ik dacht misschien leuk voor een regenachtige zaterdag of zondag ochtend met je kids! Ik heb er nog nooit van gehoord, maar ik ga het eens opzoeken voor mijn kids Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rataplan Geplaatst: 12 november 2014 Delen Geplaatst: 12 november 2014 Net 2 afleveringen gezien, voor de kleintjes zeker leuk om kennis te maken met survival op zo'n speelse manier. sinds sc veluwezoom heeft hij het regelmatig over pijl en boog en in zn boomhutje (die al weer groter en hoger moet haha), hangt hij allemaal takken die hij zelf vast knoopt. dus er zullen vast wel weer wat ideetjes blijven hangen van die filmpjes die dan weer in de tuin geprobeerd gaan worden. Zal van de week eens een aflevering laten zien en dan maar eens kijken wat hij ervan vind. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
eva1986 Geplaatst: 12 november 2014 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2014 De schone dorstlesser: http://www.npo.nl/koek-ei-op-survival/17-09-2014/VPWON_1227092 Vuur: http://www.npo.nl/koek-ei-op-survival/01-10-2014/VPWON_1227094 Zo leuk! Ik ben enthousiast! Zo zijn er nog meer! 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pettas Geplaatst: 12 november 2014 Delen Geplaatst: 12 november 2014 Hmmmmm interessant ga dit eens even opzoeken voor mijn oudste va. 6 bijna 7 jaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Järv Geplaatst: 19 november 2014 Delen Geplaatst: 19 november 2014 't ventje van mij vind Koek&Ei prachtig en ik denk dat het programma goed de interesse in de natuur weet te wekken bij de kleintjes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 19 november 2014 Delen Geplaatst: 19 november 2014 Hey hey dat laat ik mijn 2 spruiten zien als ze de volgende keer op weekend komen bij mij...dit gaan ze leuk vinden....weer iets nieuw ..ook voor mij want ik had nog nooit van deze gehoord. Top!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Xena Geplaatst: 19 november 2014 Delen Geplaatst: 19 november 2014 Goede tip. Bedankt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.