Schuurtje58 Geplaatst: 12 november 2014 Delen Geplaatst: 12 november 2014 Kennen jullie de documentaire Back to Eden? De moeite waard om te bekijken. http://www.backtoedenfilm.com/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Toverlevingsdrang Geplaatst: 12 november 2014 Delen Geplaatst: 12 november 2014 Ja heb hem 2 jaar geleden ongeveer voor het eerst gezien, volgens mij zelfs gepost op het forum geloof ik, even door de reli kul heen prikken en je hebt een heel goed verhaal in deze docu. [video=youtube_share;YrqEbVXRSiY] [video=youtube_share;XGAKpyIgWG0] [video=youtube_share;YgXrbK6n218] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nanna Geplaatst: 12 november 2014 Delen Geplaatst: 12 november 2014 @Toverlevingsdrang Ik heb de 1e afl. gekeken en de rest komt nog want het is inderdaad heel interessant en boeiend om te bekijken. De mens denkt het vaak beter te weten, terwijl het in de natuur precies is zoals het hoort. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nanna Geplaatst: 12 november 2014 Delen Geplaatst: 12 november 2014 Kennen jullie de documentaire Back to Eden? De moeite waard om te bekijken. http://www.backtoedenfilm.com/ Bedankt voor het plaatsen, de vorige keer van Toverlevingsdrang had ik niet gezien. Niet dat ik 'n tuin heb maar vind het toch heel leuk en interessant om te zien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tonenhennie Geplaatst: 12 januari 2015 Delen Geplaatst: 12 januari 2015 Beste forumleden, De filmpjes over het nieuwe tuinieren komen mij heel natuurlijk en getrouw over. Dit gaan wij zeker doen. Met een vriendelijke groet, Ton en Hennie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 12 januari 2015 Delen Geplaatst: 12 januari 2015 Beste forumleden, De filmpjes over het nieuwe tuinieren komen mij heel natuurlijk en getrouw over. Dit gaan wij zeker doen. Met een vriendelijke groet, Ton en Hennie Mooi! Hierbij de tip je berichten niet met jullie namen en achternamen te ondertekenen, dat geeft maar ongewenste aandacht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tonenhennie Geplaatst: 12 januari 2015 Delen Geplaatst: 12 januari 2015 Beste AWOL, dank voor de tip. Heb mijn antwoord reeds gewijzigd. Zou jij dit ook willen doen in je citaat. Met dank en groet, Ton en Hennie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 12 januari 2015 Delen Geplaatst: 12 januari 2015 Beste AWOL, dank voor de tip. Heb mijn antwoord reeds gewijzigd. Zou jij dit ook willen doen in je citaat. Met dank en groet, Ton en Hennie Done, Stel je (jullie) ook even voor, dit wordt meestal erg gewaardeerd http://preppers.nl/forum/forums/7-Voorstelronde. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dR3 Geplaatst: 12 januari 2015 Delen Geplaatst: 12 januari 2015 Kennen jullie de documentaire Back to Eden? De moeite waard om te bekijken. http://www.backtoedenfilm.com/ Ja die kennen "we", als je in de zoekfunctie "Back To Eden" intikt dan vind je een paar topics uit 2012. Als je zoiets weer onder de aandacht wil brengen dan is het handiger om in het oude topic te posten, dat scheelt nogal wat rommel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Schuurtje58 Geplaatst: 19 januari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2015 OK dR3 bedankt voor je opmerking. Ik zal er de volgende keer rekening mee houden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dR3 Geplaatst: 19 januari 2015 Delen Geplaatst: 19 januari 2015 OK dR3 bedankt voor je opmerking. Ik zal er de volgende keer rekening mee houden. Het is overigens prima om een onderwerp weer onder de aandacht te brengen hoor, iedereen (ik ook) mist wel eens iets op dit forum Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.