Ga naar inhoud
GENEGEERD

Old military clothing?


JEREMIAH90

Aanbevolen berichten

Ben al een paar dagen verslaafd geraakt terug aan Command and Conquer: Red Alert (een videospel voor de niet-wetende onder ons). Nu kwam er plotseling een ingeving voor vanwege de outfit van de soldaten uit het Russisch leger. Of deze het preppen waard zijn.

Nu ben ik gaan kijken naar de outfits van de Wereldoorlogen

Hetgeen ik in gedachten heb zijn:

- Jackboots of sapoina (zoiets) en ik weet het zijn niet zuivere dingen vanwege ook de associatie met extreem rechts en etc.

 

- de lange wollen overjassen die ze droegen en die ook door de Duitsers en in de 1ste Wereldoorlog door de geallieerden ook gebruikt werden.

 

Wat is jullie mening hier rond ?

 

Greets JEREMIAH90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Dat had ik ook in gedachten, maar zat naar de functionaliteit te zien met die 2 en heb er toch redelijk wat Pro's bij ontdekt . Vraag me zelfs af waarom men na die tijd zijn opgehouden met Jackboots te dragen.

Pro's zijn :

- je hoeft niet sokken als gek in te slaan

- ze komen tot juist onder de knie en zo kun je door dieper water trekken of modder

- heel goei blijven rond je voet zitten

- en als er study's in zitten heb je heel sterke grip

Dus tja...

Link naar reactie
Delen op andere sites

de link met extreem rechts zou echt niet zo snel gemaakt worden als je op kisten loopt. ok als je met witte of rode veters bomberjack met vlaggetjes loopt dan wel. maar ik zou me daar niet te druk om maken.

 

dan zou ik ook me shemagh niet kunnen dragen omdat veel jihad strijders er mee lopen

 

zou het gewoon doen vooral zulke boots lopen erg lekker

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...