JEREMIAH90 Geplaatst: 22 oktober 2014 Delen Geplaatst: 22 oktober 2014 Ben al een paar dagen verslaafd geraakt terug aan Command and Conquer: Red Alert (een videospel voor de niet-wetende onder ons). Nu kwam er plotseling een ingeving voor vanwege de outfit van de soldaten uit het Russisch leger. Of deze het preppen waard zijn. Nu ben ik gaan kijken naar de outfits van de Wereldoorlogen Hetgeen ik in gedachten heb zijn: - Jackboots of sapoina (zoiets) en ik weet het zijn niet zuivere dingen vanwege ook de associatie met extreem rechts en etc. - de lange wollen overjassen die ze droegen en die ook door de Duitsers en in de 1ste Wereldoorlog door de geallieerden ook gebruikt werden. Wat is jullie mening hier rond ? Greets JEREMIAH90 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 22 oktober 2014 Delen Geplaatst: 22 oktober 2014 Oud gerief KAN interessant zijn, zeker als de prijs er naar is. Maar ook in kledij is vernieuwing echt een verademing in comfort, gewicht, plaats enz. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JEREMIAH90 Geplaatst: 22 oktober 2014 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2014 Dat had ik ook in gedachten, maar zat naar de functionaliteit te zien met die 2 en heb er toch redelijk wat Pro's bij ontdekt . Vraag me zelfs af waarom men na die tijd zijn opgehouden met Jackboots te dragen. Pro's zijn : - je hoeft niet sokken als gek in te slaan - ze komen tot juist onder de knie en zo kun je door dieper water trekken of modder - heel goei blijven rond je voet zitten - en als er study's in zitten heb je heel sterke grip Dus tja... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 22 oktober 2014 Delen Geplaatst: 22 oktober 2014 ik wil wel eens oude "frontier" kleding proberen en dan vooral de stukken leer vastgebonden aan het been zodat de voorkant winddicht is lijkt mij erg fijn over je broek heen. vooral met de sneeuw. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 22 oktober 2014 Delen Geplaatst: 22 oktober 2014 de link met extreem rechts zou echt niet zo snel gemaakt worden als je op kisten loopt. ok als je met witte of rode veters bomberjack met vlaggetjes loopt dan wel. maar ik zou me daar niet te druk om maken. dan zou ik ook me shemagh niet kunnen dragen omdat veel jihad strijders er mee lopen zou het gewoon doen vooral zulke boots lopen erg lekker Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.