Ga naar inhoud

WIE ZOU ER WEL OF NIET EEN APP GEBRUIKEN OM DE VOORRAAD (ZOWEL VAN FOOD ALS NONFOOD)  

25 leden hebben gestemd

  1. 1. WIE ZOU ER WEL OF NIET EEN APP GEBRUIKEN OM DE VOORRAAD (ZOWEL VAN FOOD ALS NONFOOD)



Aanbevolen berichten

Als je in de app wilt coderen, dan moeten die uiteraard overeen komen met de codes die je gebruikt in de voorraadkamer (dus rijnummer, planknummer, doosnummer bijv.)

Dit is al oplossing gericht denken ;-)

Laat het open. Maak alleen de mogelijkheid voor een code.

 

Als ik opschrijf: S13 P4 D3 dan denk ik dat 95% van de mensen hier snapt of kan uitvogelen wat ik bedoel.

 

Of je nu alles bijhoudt in een excelsheet of in een app. Verplaatsing veroorzaakt werk.

 

Klopt misschien dat exporteren naar spredsheet (csv) of importeren van csv een leuke optie is.

 

Mensen die al iets digitaals hebben kunnen dat importeren en omgekeerd werkt dan ook > lijstje printen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Er zijn al een heleboel draadjes over voorraadbeheer en enkele mensen hebben al een systeem voor zichzelf geschreven. Ik zou graag een database zien i.p.v. excelsheets en dergelijke.

 

http://preppers.nl/forum/search.php?searchid=2626156

Een tijdje geleden had @vheeswijk een heel erg mooi overzichtelijk bestand over dit onderwerp gemaakt om al je voorraden bij te houden wat ik zelf zeker een aanrader vind omdat deze ook zeer praktisch en logisch is ingedeeld zodat iedereen er ook mee kan werken of je nu veel of weinig verstand van computers hebt. :cool: Ik kan deze helaas even zo snel niet vinden maar als ik dat draadje met bijbehorend bestandje gevonden heb dan deel ik deze hier natuurlijk direct :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...