Amero Geplaatst: 12 oktober 2014 Delen Geplaatst: 12 oktober 2014 Binnenkort ben ik de trotse eigenaar van een Stockly droger. (dank je @Heksenboot ) Ik heb al heel veel informatie gevonden op weckenonline.eu maar daar staat vrijwel niets over vlees drogen. Hoe kan ik het beste vlees drogen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 12 oktober 2014 Delen Geplaatst: 12 oktober 2014 Even zoeken op billtong hier op de site. Al jaren een succes en de locale slager wil het in zijn assortiment Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amero Geplaatst: 12 oktober 2014 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2014 Thnx @Simurgh. Daar was ik naar op zoek. Ik eet zelf geen vlees maar het lijkt mij leuk om kado te geven. Ik ben altijd op zoek naar originele kado's om te geven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 12 oktober 2014 Delen Geplaatst: 12 oktober 2014 Binnenkort ben ik de trotse eigenaar van een Stockly droger. (dank je @Heksenboot ) Ik heb al heel veel informatie gevonden op weckenonline.eu maar daar staat vrijwel niets over vlees drogen. Hoe kan ik het beste vlees drogen? Drogen kan je zo doen: Koop of gebruik zo'n elektrisch sunderplaatje. Bouw daar om heen een kast(je) met planken van gaas. Zorg voor ventilatie gaten aan de boven zijde. Plaats kast over kookplaatje en zet op stand 1, droge warmte stijgt nu op via gaasplateaus en verlaat de kast via de ventilatie openingen. Als je als basis een oude koelkast neemt is ie meteen geisoleerd. Moet je natuurlijk wel plek in je schuur hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.