AWOL Geplaatst: 25 september 2014 Delen Geplaatst: 25 september 2014 Ons aller Dave Canterbury start een video serie met wat hij noemt "pro-tips". Hier laat hij (een manier) zien hoe met een lege aansteker (met vuursteen) toch een vuurtje te starten. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
QuickFix Geplaatst: 25 september 2014 Delen Geplaatst: 25 september 2014 Handige tip, bedankt AWOL. Het wordt tijd dat ik geen piëzo aanstekers meer ga gebruiken. Groeten, QF Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 25 september 2014 Delen Geplaatst: 25 september 2014 Als deze goedkope aanstekers leeg zijn kan je ze ook vullen met watten en ductape rond de aansteker. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ancestral-viking Geplaatst: 26 september 2014 Delen Geplaatst: 26 september 2014 ik wil deze net posten iemand me voor makkelijk om te weten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.