Simurgh Geplaatst: 17 maart 2014 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2014 Na een jaar wachten eindelijk een update. Ruim een jaar geleden heb ik samen met een vriend van me 2 x 500 gram billtong in een mylar zak gedaan met een zuurstof absorbeerder. Bij deze het resultaat. Het was door het jaar rijpen van het vlees lekkere billtong die ik ooit gemaakt/op heb. En natuurlijk het bewijs het mogelijk is vlees lang houdbaar te maken! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 17 maart 2014 Delen Geplaatst: 17 maart 2014 Thx Simurgh, ik las net die andere post over jerky maar ik denk dat is deze eens dit weekend ga maken. Alleen jammer dat ik daarna een jaar moet wachten . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 18 maart 2014 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2014 Thx Simurgh, ik las net die andere post over jerky maar ik denk dat is deze eens dit weekend ga maken. Alleen jammer dat ik daarna een jaar moet wachten . Haha, nee hoor, eenmaal droog kun gelijk genieten. Alleen zo blijkt na een jaar nog lekkerder. Hier een foto van de haan billtong(eigen haan) met szechuan peper, heerlijk met fris citrus smaakje. En hier de varken billtong nu in de oven as we speak: Als je nu nog niet overtuigd bent om het eens te proberen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 18 maart 2014 Delen Geplaatst: 18 maart 2014 Hahaha je had me al overtuigd maar dit weekend ga ik helemaal los Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 18 maart 2014 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2014 Jeeeeeeh, iedereen aan de billtong: lang houdbaar, voor lekkers, must voor iedere prepper! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.