Dauntless,
Als je echt goed wilt genieten onderwater is leren trimmen erg belangrijk. Een opleiding die hier goed in voorziet is de "gue rec 1".
De opleiding is iets duurder maar je leert belangrijke dingen die de meeste duikers nooit zullen leren. Bovendien is het veel duurzamer vanwege de standaardisatie, en dit scheelt uiteindelijk weer in kosten.
http://www.gue-be.be
Indien je met een 40km voertuig > 83km/uur rijd, rij je na correctie 2x te hard en kun je dus je rijbewijs kwijtraken.
Iets waarmee je wel echt rekening mee dient te houden.
(Verder is het idd wel aan te raden om voor een type 5 goedkeuring te gaan mocht men toch zoiets van plan zijn)
Heb nog een 50-60 ponds RH compoundboog die ik wegdoe, compleet setje met tas en pijlen. Wel een oudje, maar zelfs als oudje een stuk degelijker dan die nieuwe bogen. Ideaal voor iemand die net wil beginnen.
Indien iemand interesse heeft, hij ligt mij in de weg en voor 100euro mag je hem ophalen.
Het betreft een Hoyt Medalist.
Drie lagen aluminium folie?
In een vergelijkbaar experiment gebruikten wij een stoeptegel. Dit bleek niet voldoende om de warmte tegen te houden.
Als dat vet gaat branden heb je sowieso een klasse F blusser nodig.
Dit is best gevaarlijk, 6 theelichtjes kunnen al genoeg zijn om het kaarsvet spontaan te laten branden.
Indien het kaarsvet begint te branden zakt snel genoeg het hele zooitje door je keuken blad heen.
Bosgrond in Nederland heb je niet veel aan.
Zoals hierboven al gemeld heb je vrijwel geen enkele rechten doch vele verantwoordelijkheden.
Ken mensen die 3ha hebben afgestaan nadat er o.a een keer afval (blauwe vaten) gevonden waren.
Konden toen gratis die 3ha overnemen.
Ik adviseer een snelheid om naar je bol te rijden van 317 tot 323 km/uur.
Wanneer je namelijk langzamer rijd kun je gesmurft worden, en dat staat slecht op je linkedin profiel.
Moderne Unimogs zoals afgebeeld zijn diesels, de afgebeelde unimog heeft trouwens in mercedes-G cabine.
Een beetje zonde om te kiezen voor zo weinig ruimte met zo'n voetstuk. Desalniettemin ziet het er stoer uit.
Dat een voertuig 1op3 rijd maakt om naar je bol te rijden
Niet veel uit. Maar verder beschouw ik een "survival voertuig" als een wegwerp object.
Is dit nou niet precies hetgeen ze mainstream willen laten geloven?
Is zo'n powergrid failure niet gewoon een ideaal moment financiƫle bubbels te wissen, tegenstand te elimineren, angst te zaaien en zogenaamde "terroristen" hiervan de schuld te geven?
In de door jou aangeboden link staan overigens weinig vermelde problemen met de Jeeps die bij Magna_Steyr (2005-2010) gebouwd zijn.
Dit bevestigd overigens weer mijn vooroordeel mbt Amerikaans gebouwde "offroaders".