Ga naar inhoud

Erelijst

Populaire inhoud

Toont inhoud met de hoogste reputatie op 06/20/26 in Berichten

  1. In mijn diensttijd in Zuidlaren kookten we ook voor de mannen van de marechaussee in dezelfde plaats. Die kwamen dan iedere avond tegen vijven een aantal van deze rantangs ophalen. Dit setje ziet er nog heel behoorlijk uit.
    1 punt
  2. Met een bril op heb ik een zicht van bijna 100% 😉 Er is nog geen uitgebreid onderzoek gedaan, maar specialist geeft aan dat dit niet noodzakelijk is. Omdat de sterkte langzaam veranderd, soms is die gelijk en soms een 0.5 punt achteruit. Daar ben ik ook mee eens, goede (en gevarieerde) voeding is belangrijk. Maar ook alle schermpjes van tegenwoordig zijn we niet voor gemaakt. Vroeger als je bij de televisie zat, zeiden mijn ouders; "niet zo dichtbij, anders krijg je vrierkante ogen" En nu... lopen de kinder rond met een VR-bril 😅😅
    1 punt
  3. Ik heb twee nieuwe feuerhand 276. Ze zijn tegelijk gekocht zo'n jaar terug. De ÊÊn brand de lond binnen een paar dagen op en gaat daarbij ook met een steeds kleiner wordende vlam branden. De ander brand zonder problemen. Ik gebruik al vanaf 1974 deze lampen van dit merk. Heb dit probleem nog nooit gehad. Daarbij gebruik ik al vanaf de jaren '80 lampolie zonder enig probleem. Soms gebruikte ik de oude lampen maanden niet. Even schoon maken en ze deden het weer. Volgens mij ligt het echt aan de nieuwe productie. De oudere lampen zijn veel steviger van kwaliteit. Ik ga weer uitkijken naar een tweede hansje. Groetjes Kees
    1 punt
  4. Als je dat nog ergens tegen komt mag je dat altijd kopen voor mij . Kook en voeding spullen zijn bij mij zeer in trek .
    1 punt
×
×
  • Nieuwe aanmaken...