Sam's EDC Geplaatst: 3 juni 2014 Delen Geplaatst: 3 juni 2014 Hallo Preppers! Ik ben net nieuw op dit forum en na de vraag over wat mijn EDC was toch maar even een topic geopend. In dit topic kun je je eigen EDC laten zien. Mijn EDC: - Sleutels - iPhone 4 - Portemonnee - Fenix LD01 Ik heb een paar dagen gelden de Leatherman Micra besteld. Maar die is nog niet binnen. Ik ben net pas begonnen in de 'hobby' daarom heb ik nog niet zo veel. Ik ben benieuwd wat jullie elke dag bij jullie hebben . Groetjes, Sam's EDC Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
f150 Geplaatst: 3 juni 2014 Delen Geplaatst: 3 juni 2014 hi Sam, daar is een draadje over: http://preppers.nl/forum/threads/190-Wat-zit-er-in-jouw-EDC Die van mij staat er ook tussen; er is alleen nog een nukalert aan toegevoegd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 3 juni 2014 Delen Geplaatst: 3 juni 2014 wat is die zoekfunctie toch een prachtig stukje gereedschap:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sam's EDC Geplaatst: 3 juni 2014 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2014 wat is die zoekfunctie toch een prachtig stukje gereedschap:) Ja Sorry, Ben hier ook net nieuw en wou snel ff die foto plaatsen voordat ik moest gaan. Zet er maar een slotje op Sam Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.