Ga naar inhoud
GENEGEERD

Week naar de ardennen


Iamlordx

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Heeft iemand ervaring met wildkamperen in de ardennen? Ik zou het graag met een vriend van me doen.

 

Natuurlijk met de goede kaarten en een kompas. (Ja ik kan er mee omgaan)

Ook zal ik familie leden vertellen welke route we gaan lopen en waar we verblijven.

 

Heeft iemand tips qua regelgeving omzeilen/mazen in de wet?

 

Ik las dat @Geert het al een keer heeft gedaan, heb jij tip, en problemen waar je tegen aan liep?

 

Grtz

 

Iamlordx

 

Ik zelf ga al jaren wildkamperen in de regio rondom de driehoek Malmedy, Manhay en Sankt Vith. Paar jaar geleden grote brand geweest in die regio vw de droogte. Sinds die tijd zijn de opzichters bij droogte zeer op hun hoede en talrijk aanwezig. Rondom de "Hoge Kempen" liggen telplaten" in de grond. Ik heb geen idee of er een signaal naar de boswachter/ opzichters gaat. Zou kunnen ik heb genoeg drugsafval gezien in al die jaren het wordt tijd dat daar aktie op komt. Ook cirkelde er `n vliegtuigje of drone 2 weken geleden boven de Hoge Kempen. Veel plezier in ieder geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...