Tom Geplaatst: 23 juni 2012 Delen Geplaatst: 23 juni 2012 Als u denkt alles is gedaan of het is lekker thuis zit weer met een boekie in een hoekie dan is het ook erg leuk of moet ik zeggen nuttig om eens te gaan lezen over andere preppers site's. Kom je natuurlijk in de VS tercht alles in het engels, maar voor degene die dit niet helemaal kan volgen gewoon Google toolbar installeren met automatisch vertalen in alle talen, behalve Fries, Gronings of Limburgs. Dus klik op de Recommended Sites en daar heeft u lekker veel leesvoer voor een regenachtige zondag. zie net dat je ook anders sites kunt aanmelden, mischien........ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kopjethee Geplaatst: 23 juni 2012 Delen Geplaatst: 23 juni 2012 Bedankt voor de zeer nuttige tip! Naast de vele prepper issues, ook hele leuke bruikbare wetedingetjes uit de pionierstijd van destijds uit de VS. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TEQ-Prep Geplaatst: 23 juni 2012 Delen Geplaatst: 23 juni 2012 geweldig.... dankje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rodin Geplaatst: 23 juni 2012 Delen Geplaatst: 23 juni 2012 Mooie verzameling. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 23 juni 2012 Auteur Delen Geplaatst: 23 juni 2012 En omdat iedereen zo aardig voor me is een toetje met slagroom op preppersite- gebied de link is een soort verzamel-link met de nieuwste berichten uit gans de Amerikaanse preppers wereld en onderaan de site de wereld aan site's en ondertussen twitteren dat het een lieve lust is Hierkomtieeeeeeeeeeee http://www.prepperwebsite.com/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rodin Geplaatst: 23 juni 2012 Delen Geplaatst: 23 juni 2012 En omdat iedereen zo aardig voor me is een toetje met slagroom op preppersite- gebied de link is een soort verzamel-link met de nieuwste berichten uit gans de Amerikaanse preppers wereld en onderaan de site de wereld aan site's en ondertussen twitteren dat het een lieve lust is Hierkomtieeeeeeeeeeee http://www.prepperwebsite.com/ Typisch Amerikaans, maar er staan zeker nuttige dingen tussen. Ik ben nu even de blog van 'The Hairy Herbalist' aan het lezen. Aan zijn foto te zien masseert hij zijn wenkbrauwen elke ochtend rechtsdraaiend in met Pokon. Heel inspirerend. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.