Scratch Geplaatst: 21 maart 2014 Delen Geplaatst: 21 maart 2014 Deze kende ik nog niet !! 5 manieren om vuur te maken met water(3,30 min) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 21 maart 2014 Delen Geplaatst: 21 maart 2014 Ik ken een manier om vuur uit te maken met water, telt dat ook K a n s Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 21 maart 2014 Delen Geplaatst: 21 maart 2014 Deze kende ik nog niet !! 5 manieren om vuur te maken met water(3,30 min) Dat bolletje van folie is leuk, die kon ik nog niet. Tip: probeer het eens. Gewoon vuur maken met een vergrootglas valt al niet mee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 21 maart 2014 Delen Geplaatst: 21 maart 2014 Interessant. Maar natrium heb zelfs ik, als chemicus, niet thuis staan. En een brandblusser naast het vuurtje zetten is niet zo slim ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 22 maart 2014 Delen Geplaatst: 22 maart 2014 Dit filmpje is door @Tom ook al een paar weken geleden gepost kon hem zosnel alleen niet vinden hij heeft zoveel begonnen onderwerpen;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 22 maart 2014 Delen Geplaatst: 22 maart 2014 found it http://preppers.nl/forum/threads/8655-Vuur-starten-met-water-(vergrootglas-principe)?highlight=natrium Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Scratch Geplaatst: 22 maart 2014 Auteur Delen Geplaatst: 22 maart 2014 found it http://preppers.nl/forum/threads/8655-Vuur-starten-met-water-(vergrootglas-principe)?highlight=natrium Mijn excuses dan !! Ik had nog wel de zoek functie gebruikt om te kijken of het filmpje al geplaatst was Misschien bij elkaar voegen !? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 22 maart 2014 Delen Geplaatst: 22 maart 2014 Mijn excuses dan !! Ik had nog wel de zoek functie gebruikt om te kijken of het filmpje al geplaatst was Misschien bij elkaar voegen !? ja was ook erg moeilijk te vinden was flink begraven Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 22 maart 2014 Delen Geplaatst: 22 maart 2014 tegen de muur op rennen, dan heb je ketsvuur Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.