Gast ghostwhiper Geplaatst: 15 maart 2014 Delen Geplaatst: 15 maart 2014 Ik kon het vandaag toch niet laten. Was op internet aan het surfen beetje rondneuzen in de online shops en kwam weer wat leuks tegen Ik stel voor de meyerco Necklance. Een leuk 6 inch mesje wat je om je nek kan dragen voor weinig geld. (9,95 euro) Het 3 inch 3mm dik lemmet is van 440 rvs en is fabrieks af goed geslepen. Heb geen idee of het een full tang mes is maar gezien de prijs en geringe gewicht denk ik van niet. Handvat voelt goed en is netjes afgewerkt alleen een beetje aan de kleine kant. Er zit een gaat in wat je eventueel een lanyard aan zou kunnen bevestigen maar denk dat dat niet prettig is met dragen. De schede houdt het mes prima op zijn plek alleen vind ik het enigszins jammer dat als je de broek clip zou gebruiken je het mes ook op zijn kop draagt. Het touwtje aan de schede doet zijn werk al is het niet echt super van kwaliteit. Ga hem eens een poosje dragen en dan vul ik dit bericht verder aan met ervaringen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johannes. Geplaatst: 15 maart 2014 Delen Geplaatst: 15 maart 2014 Leuk mes, ik draag al sinds een jaar een neckknife, een paar dagen geleden een gekocht van mijn favoriete merk ik zou niet meer zonder willen. Groet, J. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 16 maart 2014 Delen Geplaatst: 16 maart 2014 leuk mes ben erg benieuwd naar de kwaliteit hou ons op de hoogte voor de prijs hoeven we het niet te laten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 16 maart 2014 Delen Geplaatst: 16 maart 2014 Leuk mes, ik draag al sinds een jaar een neckknife, een paar dagen geleden een gekocht van mijn favoriete merk ik zou niet meer zonder willen. Groet, J. en welk merk is dat ? en wel model Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 16 maart 2014 Delen Geplaatst: 16 maart 2014 en welk merk is dat ? en wel model @johannes kennende een hele mooie Bark River! Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 16 maart 2014 Delen Geplaatst: 16 maart 2014 @johannes kennende een hele mooie Bark River! Greener Die zijn nog best lastig om aan te komen besteld ze zeker in Amerika dan? @johannes nog een goed adresje voor mij? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 16 maart 2014 Delen Geplaatst: 16 maart 2014 @Greener wel mooi als je in google bark river messen in typt staat Preppers.nl er ook tussen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 16 maart 2014 Delen Geplaatst: 16 maart 2014 @Greener wel mooi als je in google bark river messen in typt staat Preppers.nl er ook tussen Ja dat doet Google Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johannes. Geplaatst: 16 maart 2014 Delen Geplaatst: 16 maart 2014 Die zijn nog best lastig om aan te komen besteld ze zeker in Amerika dan? @johannes nog een goed adresje voor mij? Een mooie Bark River Bravo II necker inderdaad. Ik heb eigenlijk maar twee leveranciers, als ik er meerdere tegelijk bestel laat ik ze uit Amerika komen.http://www.the-knife-connection.com/ door de hoge verzendkosten is dit dan aanzienlijk voordeliger dan uit Duitsland. Komen we meteen op mijn tweede leverancier, die zit in Duitsland. http://www.klingenwelt.de/ dit is bij mijn weten de enige dealer in Europa. Is wel wat duurder maar wel je spullen binnen 3 dagen in huis, komt bij dat Jenni en lothar heel aardige mensen zijn die je graag willen helpen als je speciale wensen hebt voor een mes. Als je geduld hebt kan je een mes helemaal naar wens laten aanpassen. Groet, J. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 16 maart 2014 Delen Geplaatst: 16 maart 2014 Leuk mes, ik draag al sinds een jaar een neckknife, een paar dagen geleden een gekocht van mijn favoriete merk ik zou niet meer zonder willen. Groet, J. Ik vraag me af of het wel veilig is om zo'n scherp mes om je nek te hangen? Loop je niet het risico dat wanneer je een beetje ongelukkig valt, het mes door de schede heen je een leuke jaap in je borstkas geeft? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 16 maart 2014 Delen Geplaatst: 16 maart 2014 Een mooie Bark River Bravo II necker inderdaad. Ik heb eigenlijk maar twee leveranciers, als ik er meerdere tegelijk bestel laat ik ze uit Amerika komen.http://www.the-knife-connection.com/ door de hoge verzendkosten is dit dan aanzienlijk voordeliger dan uit Duitsland. Komen we meteen op mijn tweede leverancier, die zit in Duitsland. http://www.klingenwelt.de/ dit is bij mijn weten de enige dealer in Europa. Is wel wat duurder maar wel je spullen binnen 3 dagen in huis, komt bij dat Jenni en lothar heel aardige mensen zijn die je graag willen helpen als je speciale wensen hebt voor een mes. Als je geduld hebt kan je een mes helemaal naar wens laten aanpassen. Groet, J. Bedankt, Ik ben nu serieus aan het kijken om er een te kopen... Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johannes. Geplaatst: 16 maart 2014 Delen Geplaatst: 16 maart 2014 Ik vraag me af of het wel veilig is om zo'n scherp mes om je nek te hangen? Loop je niet het risico dat wanneer je een beetje ongelukkig valt, het mes door de schede heen je een leuke jaap in je borstkas geeft? Nee hoor, ik draag hem altijd onder mijn T shirt dus hangt hij met de punt nooit richting borst. Zou dat bij een val wel gebeuren, zou hij door de kydex schede moeten gaan, als dat zou gebeuren moet de klap wel zo groot zijn dat ik het zonder neck knife waarschijnlijk ook niet overleef. Dus ja ik vertrouw het concept neck knife volkomen, een aardige bijkomstigheid is dat je meer ruimte in je broekzakken overhoud voor meer messen. Groet, J. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johannes. Geplaatst: 16 maart 2014 Delen Geplaatst: 16 maart 2014 @Greener Gehehe Als je geen haast hebt zou ik nog even wachten, er komt binnenkort een nieuw model necker uit, de Pathfinder nu omgedoopt tot Adventurer die komt in 20 CV staal. Ik heb hem al gepreorderd. Groet, J. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 16 maart 2014 Delen Geplaatst: 16 maart 2014 @Greener Gehehe Als je geen haast hebt zou ik nog even wachten, er komt binnenkort een nieuw model necker uit, de Pathfinder nu omgedoopt tot Adventurer die komt in 20 CV staal. Ik heb hem al gepreorderd. Groet, J. Oei klinkt goed! Ik haal mijn winkelwagentje weer leeg... Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 16 maart 2014 Delen Geplaatst: 16 maart 2014 Ik vraag me af of het wel veilig is om zo'n scherp mes om je nek te hangen? Loop je niet het risico dat wanneer je een beetje ongelukkig valt, het mes door de schede heen je een leuke jaap in je borstkas geeft? Ik heb bij de Necklance het touwtje wat aan de schede zit Door het gat in het mes gestoken en dan om mn nek gehangen. Maar het mes zit zo vast in de schede dat er zo maar uit vallen vrijwel onmogelijk is Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.