Ga naar inhoud
GENEGEERD

Wat te doen met je prep spullen bij scheiding?


FincaInSpanje

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
tjonge jonge, wat is dit voor kul topic! Dat regelt een ieder toch onderling en zal per situatie verschillen. Moet alles voorgekauwd worden hier??

 

Een scheiding is er niet voor niets.En het is maar zelden dat dit goed verloopt voor wat betreft de verdeling.

Prep je met je Vrouw samen en heb je dezelfde ideeen??Dan kun je wel degelijk een problem krijgen,

Ik vind het echt geen KUL Topic.

Weinige denken hierover serieus over na , maaaaar als het zover is is het te laat.Mensen zijn beesten ,daarom zijn er ook zoveel VECHTSCHEIDINGEN.

Mijn vrouw laat mij met rust en begrijpt het vanuit mijn Karakter.

En ik hoop dat het nooit zover komt......(EEN SCHEIDING) Maar ik weet 100% zeker dat ze zegt ;Neem je spullen maar mooi mee:

Wij preppen dus niet samen:confused:

Als je kunt en slim bent dan laat je alles op papier zetten(In een tijd dat dat kan natuurlijk en je er ook nog wat mee kunt).Dit doe je(Kun je) natuurlijk alleen als je daar als stel zo over denkt.

 

 

Veel teveel mensen hebben een te KORTE manier van denken.Je moet ruim denken bij alles wat je doet!!!! En er nooit vanuit gaan dat alleen jij het geode denkt.

Moeilijk JA

Maar ik denk ook dat als je nu al samen prept en alles serieus neemt en alles dus samen 100% beleeft.Dat de kans klein is dat er een scheiding komt.

De kans is groter als je dit alleen doet en er flinke bedragen mee gemoeit zijn en het een obsessie word in de ogen van de ander.Dan krijg je namelijk al wrijvingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...