Fryslan boppe Geplaatst: 31 januari 2014 Delen Geplaatst: 31 januari 2014 Vandaag gespot bij de Action, e0,80 per zakje met 6 kruiden of groente Ik heb direct van elk 5 zakjes meegenomen. Ik wil een moestuin gaan starten, en dit is dan zeker een leuk startpakket! Ik dacht dat dit misschien een leuke tip was voor anderen met een (startende) moestuin Basilicum, peterselie, rucola, oregano, tijm, lavas. Wortel, radijs, komkommer, tomaat, uit, lente ui. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 31 januari 2014 Delen Geplaatst: 31 januari 2014 Rucola is een fijn gewas. Groeit snel en heeft weinig onderhoud nodig. En is lekker en gezond. Ik liep ook met plannen om van het voorjaar mijn balkonnetje om te toveren in een moestuintje met kruiden en wat groenten. Dat plannetje ga ik maar doorzetten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 31 januari 2014 Delen Geplaatst: 31 januari 2014 Ik ga straks eens langs de action kijken of het wat is als aan vulling bij de rest dat ik besteld heb . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 31 januari 2014 Delen Geplaatst: 31 januari 2014 Ik heb toch liever Mansanto-vrije groenten en kruiden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.